19.06.2019 / 15:53
StoryEditor

Netto rusza z drugą odsłoną programu lojalnościowego

(fot. Konrad Kaszuba)
Sieć handlowa Netto 17 czerwca rozpoczęła drugą odsłonę programu lojalnościowego. Tym razem w zamian za zakupy Netto oferuje swoim klientom zniżkę na noże marki Thomas by Rosenthal group. 

Aby skorzystać z rabatu, należy podczas zakupów zebrać 10 naklejek na specjalnej karcie kolekcjonerskiej, dostępnej we wszystkich sklepach sieci Netto. Za każde wydane 25 zł kli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.06.2025 / 19:10
StoryEditor
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów

To był kolejny fatalny rok dla belgijskiego Browaru Haacht, który ma w swoim portfolio dobrze znane piwoszom marki Primus i Tongerlo. Firma podwoiła stratę, dlatego władze browaru rozważają opcje strategiczne, w tym możliwą sprzedaż biznesu. Belgijski browar zbyt późno zareagował na zmieniające się nawyki konsumentów, co spowodowało mocne spadki sprzedaży.

Czy browar czeka bankructwo?

Jak przyznał prezes Boudewijn Van der Kelen, Browar Haacht musi wdrożyć głęboki plan restrukturyzacji i podjąć radykalne decyzje, ponieważ rok 2024...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 00:16
StoryEditor
Rossmann wytacza naprawdę ciężkie działa i pokazuje kto rządzi rynkiem

Rossmann, największa sieć drogerii w Polsce postanowiła wstrząsnąć nie tylko rynkiem drogeryjnym i swoją bezpośrednią konkurencją, ale także dyskontami spożywczymi, które starają się odbierać drogeriom klientki, rozwijając nowe kategorie kosmetyczne i perfumeryjne. Rossmann postanowił to zrobić, zatrudniając naprawdę duże nazwiska, które mają nie tylko zainspirować klientki, ale także wskazać kluczowe trendy, które będą rządzić rynkiem kosmetycznym i perfumeryjnym w kolejnych miesiącach.

Ewa Chodakowska, Aleksandra Sosfa oraz Maxineczka – to twarze najnowszej kampanii "Nowe" pokazującej nowości produktowe, które trafiły na półki sklepów Rossmann. 

Ewa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 04:28