07.10.2020 / 10:45
StoryEditor

Netto uruchamia aplikację lojalnościową

Sieć Netto uruchamia właśnie w Danii swoją aplikację Netto+. Dzięki niej będzie możliwe zaaferowanie klientom spersonalizowanych ofert.

Inne sieci należące do Salling Group, czyli Føtex i Bilka mająjuż podobne aplikacje od początku tego roku, teraz przyszedł czas na Netto.

Dzięki nowej aplikacji Netto bę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.09.2023 / 16:33
StoryEditor

Biedronka ogłosiła wyniki konkursu na książkę dla dzieci. 100 tys. zł za ilustracje do nagrodzonej pozycji

Aleksandra Lipka, laureatka konkursu ”Piórko” Biedronki (fot. Jeronimo Martins Polska)
Aleksandra Lipka została laureatką organizowanego przez sieć Biedronka konkursu "Piórko 2023. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci". W nagrodę otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki "Sernik z kamieniami".

Ogłoszenie wyników konkursu to jednocześnie otwarcie kolejnej edycji Tygodnia Głośnego Czytania we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Od piątku, 29 września br. klienci, podcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02.10.2023 / 13:22
StoryEditor

Thai Wok wchodzi z ofertą dań gotowych do sklepów. To nie jednostkowy przypadek ale ważny trend na rynku convenience. Czy zmieni handel detaliczny?

(fot. mat. prasowe)
Jakościowe produkty convenience zdobywają coraz większy udział w rynku. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą zjeść ciepły i smaczny posiłek na przerwie w szkole, czy w pracy, a może nie mają czasu na gotowanie w domu. W sukurs przychodzą takie firmy jak Sphinx, czy ostatnio Thai Wok.

Rynek produktów convenience w Polsce i zagranicą rozwija się coraz lepiej, a klienci cenią sobie wygodę i jakość gotowych dań. Już niemal trzy lata temu współpracę z restauracja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 08:42