01.05.2020 / 10:18
StoryEditor

Prezes Rossmanna: Liczba klientów w drogeriach spadła o połowę

Marek Maruszak, prezes Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska (fot. materiały prasowe, Rossmann)
Marek Maruszak, prezes Rossmann Polska, uważa, że aplikacje i zakupy online mogą być solidną dźwignią w tradycyjnym handlu. Zapowiada też mobilną ofensywę - podaje businessinsider.com.pl.

Prezes Rossmann Polska otwarcie mówi, że po wprowadzeniu przez rząd obostrzeń w handlu w zazwyczaj wysokoobrotowych sklepach w galeriach handlowych spadki obrotów sięgnęły 80-90...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 14:05
StoryEditor

Leroy Merlin z mniejszą częstotliwością odwiedzin, za to z większymi przychodami

Sklep remontowo-budowlany sieci Leroy Merlin (fot. Shutterstock)
Leroy Merlin 2022 rok zakończył przychodami ze sprzedaży równymi 8,6 mld zł, o 9,22 proc. wyższymi niż rok wcześniej. Pomimo nawoływania aktywistów do bojkotu sieci i gorszej kondycji branży budowlanej, spółce udało się nawet wypracować zysk netto, ale był on o jedną trzecią niższy niż rok wcześniej.

Sieć handlowa Leroy Merlin po ataku Rosji na Ukrainę była krytykowana za decyzję francuskiej centrali o pozostaniu w Rosji. Aktywiści nawoływali klientów do bojkotu sieci handlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
10.09.2023 / 10:30
StoryEditor

Delikatesy Centrum jak Biedronka i Lidl. Stawiają na jednodniowe promocje

Sklep sieci Delikatesy Centrum (fot. Eurocash)
Sieć Delikatesy Centrum wprowadza kolejną akcję o nazwie ŁAppacz. Na klientów używających aplikacji mobilnej codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje. Jak podkreśla sieć, aplikacja to ważne narzędzie komunikacji z klientem oraz budowania lojalności konsumentów w czasie inflacji.

W ramach promocji ŁAppacz klienci sieci mogą codziennie skorzystać z dwóch nowych ofert. Jedna z nich dostępna jest dla wszystkich użytkowników, druga – po zrobieniu zakupów za ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 09:38