08.08.2020 / 10:14
StoryEditor

Primark już teraz szykuje otwarcie kolejnego sklepu w Polsce. Wiadomo, gdzie powstanie!

(fot. CC0, za: Flickr/DennisM2)
Pierwszy sklep popularnej sieciówki otworzy się 20 sierpnia w warszawskiej Galerii Młociny, dokładnie o godzinie 10. Ale już od dawna sieć zapowiada, że sklepów będzie więcej. Kolejny powstanie w Poznaniu.

Primark reklamuje swoje sklepy hasłem „niesamowita moda w niesamowitych cenach”. Sieć już teraz zapowiedziała, że polskie ceny będą tak samo niskie, jak na pozostałych europejsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 08:28
StoryEditor

Trevor Masters ustąpi ze stanowiska dyrektora generalnego Grupy Pepco

Trevor Masters, prezes Pepco Group
Trevor Masters poinformował radę dyrektorów Pepco Group o swojej decyzji o rezygnacji ze stanowiska dyrektora generalnego spółki. Odejdzie ze skutkiem natychmiastowym – ogłosiła Grupa Pepco.

W związku z rezygnacją Trevora Mastersa, Andy Bond, prezes zarządu Pepco, obejmie rolę prezesa wykonawczego i pokieruje zespołem wykonawczym oraz zajmie się ogólnym zarząd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 14:55
StoryEditor

Nie tylko cena. Czym kierują się polscy klienci, podejmując decyzje zakupowe w internecie?

86 proc. badanych deklaruje, że wydaje pieniądze ostrożniej niż dawniej (fot. Shutterstock)
Dla ponad połowy Polaków kupujących online (58 proc.) ważniejsza jest jakość produktu niż jego cena. Odwrotnie uważa co trzecia osoba - wynika z nowego badania preferencji zakupowych w internecie, przygotowanego przez SW Research na zlecenie Allegro.

Ze wspomnianego badania wynika, że koszt i jakość produktu to najważniejsze czynniki brane pod uwagę podczas zakupów w internecie niezależnie od wartości kupowanego artykułu. Co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24. wrzesień 2023 08:29