20.11.2018 / 14:58
StoryEditor

Serwis eobuwie.pl generuje już 20 proc. przychodów grupy CCC

(Źródło: Raport roczny CCC)
Haitong Bank podtrzymuje rekomendację Kupuj dla CCC i podnosi cenę docelową akcji ze względu na pozytywny wpływ na wycenę poprawy zarządzania kapitałem obrotowym, ostatnie akwizycje i podwyższenie prognoz dla eobuwie.pl. Dodatkowo, biorąc pod uwagę, że eobuwie.pl generuje w 2018 r. około 20 proc. łącznych przychodów i około 23 proc. zysku operacyjnego, analitycy zdecydowali się zmienić metodę wyceny na tzw. sumę części, co ogólnie pozytywnie wpłynęło na wycenę.

Europa ma za sobą najgorętszy i najsuchszy okres lato-jesień od dziesięcioleci, co negatywnie wpłynęło na miesięczne wyniki sprzedaży CCC, bo biznes obuwniczy jest bardziej uzal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.08.2025 / 12:02
StoryEditor
Douglas wraca do gry! Sukces strategii omnichannel przynosi mocny wzrost
Douglas w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu (fot. materiały prasowe)

Douglas Group zakończyła trzeci kwartał 2024/25 z wyraźnym odbiciem w sprzedaży i znaczną poprawą wyniku netto, odnotowując pierwszy od dłuższego czasu kwartalny wzrost po spadku w poprzednim okresie. Sprzedaż całej grupy przekroczyła miliard euro, co pokazuje, że strategia omnichannel przynosi wymierne efekty. Jakie czynniki odpowiadają za sukces firmy w tak wymagającym środowisku rynkowym?

W trzecim kwartale 2024/25 całkowita sprzedaż grupy wzrosła o 3,2 proc., osiągając jeden mld euro. Po wyłączeniu sprzedanej apteki online Disapo, wzrost wyniósł 4,0 proc. w ujęc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 12:37
StoryEditor
Biedronka zamierza walczyć o dalsze zwiększanie udziałów rynkowych
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka systematycznie zwiększa udziały rynkowe i walczy o utrzymanie konkurencyjności cenowej. Detalista inwestuje w infrastrukturę handlową i logistyczną, jednak redukuje plany modernizacji starszych placówek. Jeronimo Martins potwierdza zainteresowanie ewentualnym przejęciem części sklepów Carrefour w Polsce.

Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins, podkreśliła, że Biedronka od pięciu lat zwiększa udziały rynkowe średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie. Uzupełniła, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 16:10