09.02.2017 / 22:19
StoryEditor

Sieć Dino może uruchomić kolejne centrum dystrybucyjne

(materiały prasowe, Dino Polska)
Obecnie sieć supermarketów Dino jest zaopatrywana z trzech centrów dystrybucyjnych, które działają w Krotoszynie, Jastrowiu i Piotrkowie Trybunalskim. Dynamiczny rozwój sieci sklepów może zmusić - w perspektywie 1-2 lat – operatora do inwestycji w kolejny magazyn. Obiekt może powstać na południu polski.

Każdy z obecnych trzech magazynów jest w stanie obsłużyć od 300 do 400 sklepów, jednak optymalną liczbą jest dolna granica tego przedziału. – Rozwijamy się bardzo szybko. W 2016...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 15:39
StoryEditor

Już 100 proc. polskich użytkowników internetu deklaruje, że przynajmniej raz dokonało zakupu towarów lub usług online

(fot. Shutterstock)
Polskie e-commerce od lat rozwija się w imponującym tempie. W miarę jak rośnie dostęp do internetu, zakupy online robi coraz więcej konsumentów, także z grup, które wcześniej nie były zbyt aktywne w sieci. Najnowszy raport Eurocommerce, Europe E-Commerce Report 2023.

W najnowszym raporcie Eurocommerce znajdujemy sporo najnowszych danych, podsumowujących dekadę rozwoju e-commerce w Polsce. Jak czytamy, w 2012 r. dostęp do internetu miało ok. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 11:44
StoryEditor

Żabka wstawia nowe piece do sklepów i rozbudowuje ofertę gastronomiczną. Więcej produktów w sprzedaży

Żabka rozbudowuje ofertę gastronomiczną w sklepach (fot. materiały prasowe)
Żabka wdrożyła swoją nową ofertę przekąsek na ciepło Prosto z Pieca już do co czwartego sklepu. Sieć placówek convenience intensyfikuje inwestycje w rozwój oferty gastronomicznej, chcąc podbierać klientów fast-foodom - i nie tylko.

Żabka poinformowała, że specjalne piece, dzięki którym sklepy są w stanie zaoferować rozbudowaną ofertę gastronomiczną, trafiły już do 2,4 tys. placówek handlowych franczyzowej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 09:30