21.03.2016 / 10:56
StoryEditor

Targor Truck wybuduje centrum handlowe w Ostrołęce

Spółka Targor Truck prowadzi przygotowania do budowy parku handlowego w Ostrołęce (woj. mazowieckie). Inwestycja zostanie zlokalizowana na nieruchomości położonej w rejonie ulic Targowej i Tadeusza Zawadzkiego „Zośki”.

W ramach przedsięwzięcia powstanie kompleks o docelowej powierzchni całkowitej ok. 14 tys. mkw. Uzupełnieniem będą zewnętrzne parkingi dla 163 pojazdów.

Projektowanie zes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:43
StoryEditor
Prezes Starbucksa zarabia ponad sześć tysięcy razy więcej niż przeciętny pracownik tej sieci kawiarni
Brian Niccol, CEO Starbucks (fot. Starbucks)

Brian Niccol, CEO Starbucksa zarobił 6666 razy więcej niż przeciętny pracownik sieci kawiarni. Dysproporcje między zarobkami najważniejszych menedżerów i szeregowych pracowników cały czas się zwiększają.

O sprawie pisze bankier.pl, który podkreśla, że Niccol zarobił w tym roku już 98 mln dolarów, podczas gdy przeciętny pracownik Starbucksa ok. 15 tysięcy dolarów. To największa r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 09:27
StoryEditor
Sieci handlowe promują na potęgę. Liczba akcji rabatowych zwiększyła się o blisko 15 proc.
Sieci handlowe nie ograniczają liczby promocji, wręcz przeciwnie. Z najnowszych danych wynika, że ich liczba w pierwszym półroczu tego roku wzrosło o blisko 15 proc. (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

W pierwszej połowie 2025 r. sieci handlowe znacząco zintensyfikowały działania promocyjne, oferując konsumentom blisko 620 tysięcy różnego rodzaju akcji tego typu – wynika z najnowszej analizy UCE Research, Hyper-Com Poland i Grupy Blix. To wzrost o 14,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 r. Jakie sklepy wiodą prym w promocyjnym szaleństwie, a które pozostają w tyle?

Sieci handlowe w Polsce intensyfikują działania promocyjne. W okresie od stycznia do czerwca przeprowadziły blisko 620 tys. akcji rabatowych, czyli o 14,5 proc. więcej niż w ana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 08:40