13.09.2017 / 08:53
StoryEditor

Tesco ogranicza powierzchnię hipermarketów. Zobacz zdjęcia nowego konceptu sklepu

Hipermarket Tesco w Krakowie (materiały własne)
Tesco rozpoczęło w Polsce i regionie proces przywracania konkurencyjności swoich hipermarketów. Operator ograniczania m.in. ich powierzchnię i asortyment, wprowadza także nowe koncepty handlowe. W Polsce proces transformacji przeszło już kilka hipermarketów, m.in. w Krakowie i Wrocławiu. Wkrótce obejmie on kolejne placówki.

 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 17:50
StoryEditor
Carrefour tworzy nowy koncept handlowy Active Food. 700 produktów w jednym miejscu w sklepie
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Nowa kategoria Active Food w Carrefourzemat. prasowe
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Nowa kategoria Active Food w Carrefourzemat. prasowe
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Nowa kategoria Active Food w Carrefourzemat. prasowe
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)
Active Food - nowy koncept handlowy Carrefoura (fot. mat. prasowe)

Carrefour wprowadza na rynek nowy koncept skierowany do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowy styl życia. Sieć nazwała ten projekt Active Food. Wyodrębniona kategoria skupi ok. 700 specjalistycznych produktów żywnościowych i suplementów diety. Nowy asortyment znaleźć można we wszystkich hipermarketach i części supermarketów Carrefoura w kraju.

Carrefour Polska tłumaczy, że stworzenie kategorii Active Food "to reakcja na realne wyzwanie zdrowotne i rosnącą świadomość konsumencką". Sieć zwraca uwagę na fakt, iż jedyni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 09:39
StoryEditor
Czy ceny masła przestaną straszyć? Jest światełko w tunelu
Eksperci prognozują, że ceny masła w kolejnych miesiącach roku będą nadal rosły, ale już w tempie jednocyfrowym (fot. Shutterstock)

Choć podwyżki cen masła w sklepach wciąż są dwucyfrowe - w lipcu br. było ono o 17,3 proc. droższe niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej, to jego amatorzy powinni nieco odetchnąć. Eksperci prognozuję, że ceny tego produktu jeśli nie spadną, to przynajmniej się ustabilizują. Ile będzie trzeba zapłacić za kostkę masła w najbliższych miesiącach?

Dynamika wzrostu cen masła lekko hamuje. Z raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych", przygotowywanego cyklicznie przez UCE Research i Uniwersytety WSB Merito, w lipcu br. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2025 09:08