27.07.2022 / 13:54
StoryEditor

Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności ze swojego kraju

Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
W Polsce przebywa już 5 mln uchodźców z Ukrainy. Według informacji Straży Granicznej tyle osób przekroczyło naszą granicę od 24 lutego br. To ogromna grupa konsumentów, którzy codziennie zaopatrują się w produkty spożywcze w polskich sklepach. Chętnie kupują wyroby polskich i zagranicznych producentów, ale rozglądają się też za wyrobami ukraińskich producentów, których będzie przybywać, bo mimo trwającego konfliktu zbrojnego fabryki i przedsiębiorstwa działają pełną parą, szukają możliwości dalszego rozwoju zarówno w swoim kraju, jak i za granicą, w tym w Polsce. 

– Ukraińcy chętnie kupują towary polskich i zagranicznych producentów. Jednocześnie są też przywiązani do swoich krajowych marek i chętnie wspierają rodzimych producentów, kupuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 17:25
StoryEditor
Jak wygrać serce klienta? Polacy wskazują, co działa w promocjach i co naprawdę motywuje do zakupów
Regał z promocjami w Biedronce (fot. materiały własne)

W świecie pełnym bodźców i rosnących oczekiwań konsumenckich, marki nieustannie poszukują sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Najnowsze dane pokazują, że dobrze zaplanowane akcje promocyjne nie tylko zwiększają sprzedaż, ale także trwale zmieniają zachowania zakupowe Polaków. Co decyduje o skuteczności takich działań i jakiego rodzaju nagrody naprawdę się liczą?

Z danych zawartych w raporcie "ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż", opublikowanym przez Pluxee Polska, wyłania się obraz konsumenta ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 15:42
StoryEditor
Remigiusz Czernecki, GK Specjał: planujemy inwestować 50 mln zł rocznie w rozwój sieci SPAR
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Finalizacja zakupu SPAR Polska to spory sukces. Warto jednak przypomnieć, że przejęliśmy organizację, które generowała duże straty w ostatnich latach. Dlatego też ten rok będzie dla nas istotny pod kątem restrukturyzacji - przekazał wiceprezes Grupy Kapitałowej Specjał. Przedstawiciel podkarpackiej Grupy podkreślił także, jak ważne dla organizacji jest wspieranie polskich detalistów.

Podczas tegorocznego kongresu Retail Trends 2025, Remigiusz Czernecki, wiceprezes Grupy Kapitałowej Specjał, udzielił wywiadu portalowi "wiadomoscihandlowe.pl". W trakcie ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:57