16.04.2020 / 14:52
StoryEditor

Vox, polska sieć marketów meblowych, uruchamia wirtualny salon sprzedaży

(mat. prasowe)
Vox, polski producent wyposażenia wnętrz, rozwija pakiet internetowych narzędzi wspierających klientów oraz ich kontakty ze stacjonarną siecią sprzedaży. Obecnie uruchomiono wirtualny salon, który integruje w jednym miejscu liczne narzędzia do nowoczesnej obsługi klienta online.

Vox uruchomił wirtualny salon – platformę integrującą już wcześniej dostępne narzędzia online, które wdrażał zespół e-commerce firmy. Dzięki wirtualnemu salonowi klienci mają do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 14:44
StoryEditor
Żabka oficjalnie startuje ze sklepami Froo w Rumunii. Zobacz jak wyglądają [GALERIA]
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszciefot. Żabka
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklepy Froo w Rumuniifot. Żabka
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszciefot. Żabka
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszciefot. Żabka
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszcie
Pięć pierwszych placówek sieci Froo już działa w stolicy Rumunii Bukareszcie. W lutym firma połączyła się z DRIM Daniel Distributie, przejmując większościowe udziały czołowej firmy z zakresu dystrybucji FMCG w Rumunii. Jak podkreśla Żabka, Froo to sklepy modern convenience będące odpowiednikiem sklepów Żabka, działających w Polsce. Mają od 50 do 70 mkw.

Sieć zwraca uwagę, że wchodząc na rynek rumuński,grupa bazuje na ponad 25-letnim doświadczeniu zdobytym na polskim rynku, wiedzy o zachowaniach konsumentów oraz know-how swojeg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 18:02
StoryEditor
Hedonizm w sklepie spożywczym. Konsumenci szukają przyjemności. Zdrowie i etyka tracą na znaczeniu
Jean-Gabriel Mollard, dyrektor ds. promocji międzynarodowej Sial Network (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Coraz więcej osób deklaruje, że głównym czynnikiem, jaki biorą pod uwagę na zakupach spożywczych, jest przyjemność. Polacy mocniej patrzą też na wygodę. Spada znaczenie kwestii etycznych i zdrowotnych – wynika z najnowszego badania "Sial Insight".

Prawie połowa polskich konsumentów (46,2 proc.) twierdzi, że na zakupach poszukuje przede wszystkim takich produktów, które sprawią im przyjemność, podczas gdy jeszcze w 2022 r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. czerwiec 2024 00:05