02.05.2019 / 10:02
StoryEditor

LPP, właściciel sieci Reserved, wchodzi do Bośni i Hercegowiny

(fot. materiały prasowe)
LPP, właściciel kilku znanych sieci sklepów odzieżowych - w tym Reserved - pojawił się w 24. kraju. Firma tym zadebiutowała w Bośni i Hercegowinie, gdzie w jednym centrum handlowym uruchomiła aż pięć sklepów pod różnymi markami.

LPP pojawiło się w Bośni i Hercegowinie w centrum handlowym Delta Planet zlokalizowanym w Banja Luce. Łączna powierzchnia uruchomionych w tym miejscu sklepów to 5,5 tys. mkw. Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2024 / 14:05
StoryEditor
Wojciech Dziekanowski o wojnie cenowej dyskontów: pewne praktyki są niezgodne z interesem społecznym
Wojciech Dziekanowski, dyrektor ds. rozwoju w sieci Mirabelka

Wojciech Dziekanowski - dyrektor ds. rozwoju sieci sklepów partnerskich Mirabelka, wskazał największe wyzwania, jakie stoją przed firmą w najbliższym czasie. Wśród nich wymienił m.in. stale rosnące koszta prowadzenia działalności oraz wojnę cenowo-promocyjną, jaka ma miejsce między dyskontami. Jego zdaniem, niektóre praktyki stosowane przez konkurentów są niezgodne z duchem prawa.

Sieć Mirabelka rozpoczęła swoją działalność na rynku wiosną 2013 roku. Pierwsze sklepy pod szyldem marki pojawiły się wówczas na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny. Z czasem firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 09:44
StoryEditor
Kryzys w Carrefourze po deklaracji prezesa grupy, że firma nie będzie sprzedawać we Francji mięsa z krajów bloku Mercosur

Alexandre Bompard, dyrektor generalny Carrefour, wywołał poważny kryzys w brazylijskim oddziale sieci swoją obietnicą, że mięso z grupy krajów Ameryki Południowej nie będzie sprzedawane w sklepach Carrefour we Francji. Brazylijscy producenci wstrzymali dostawy do tamtejszego oddziału.

Brazylijskie firmy zajmujące się pakowaniem mięsa wstrzymały dostawy do tamtejszych sklepów sieci Carrefour po tym, jak globalny dyrektor generalny detalisty Alexandre Bomp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. grudzień 2024 17:48