24.01.2025 / 14:34
StoryEditor

Handel gra z WOŚP. Jak Żabka i McDonald‘s wspierają wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?

Handel gra z WOŚP. Jak Żabka i McDonald‘s wspierają wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? (fot. Shutterstock)

Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, to wydarzenie, w którym pomaga bardzo wielu Polaków. Nic więc dziwnego, że również branża handlowa i QSR chcą dołożyć swoją cegiełkę. Jak Żabka, McDonald‘s czy Burger King będą pomagały wolontariuszom?

Podczas 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 26 stycznia, sieć sklepów Żabka przygotowała dla wolontariuszy specjalną niespodziankę. Każdy, kto o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 11:58
StoryEditor
Międzynarodowy gracz rynku pet food otworzy fabrykę w Wielkopolsce. Co oznacza ta inwestycja dla branży?
Fabryka Josera (fot. materiały prasowe)

W Paproci pod Nowym Tomyślem kończy się budowa jednej z największych i najnowocześniejszych fabryk suchej karmy dla psów i kotów w Europie. Inwestorem jest Erbacher the food family, właściciel marki Josera. Jakie znaczenie ma ta inwestycja dla całej branży pet food w Polsce i Europie?

W miejscowości Paproć, nieopodal Nowego Tomyśla w województwie wielkopolskim, dobiega końca budowa nowej fabryki suchej karmy dla zwierząt domowych, należącej do Erbacher the fo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 15:50
StoryEditor
Auchan zmienia zasady gry! Nowy projekt sieci ma odebrać klientów Biedronce i hurtownikom
Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska

Auchan testuje w Polsce nowy, unikalny koncept, pod szyldem Atac Hiper Discount. Jest adresowany zarówno do klientów B2B, jak i zwykłych konsumentów. Jak zapewnia Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska, w Rumunii hipermarket dyskontowy osiąga "niesamowite wyniki", dlatego ten format będzie wdrażany na naszym rynku.

Auchan rozpoczął w Polsce testy hipermarketu dyskontowego pod szyldem Atac Hiper Discount. To koncept wcześniej wdrożony w Rumunii, gdzie się sprawdził i jest rozwijany. Jak oce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 15:40