23.10.2018 / 07:59
StoryEditor

Bać-Pol poszukuje inwestora. Proces ma zostać zamknięty w kolejnym kwartale

Eurospar w Wodzisławiu Śląskim (fot. mat. prasowe)
Bać-Pol zmienia strategię rozwoju. Zamiast inwestować w hurtownie, zamierza postawić na detal. W tym celu ruszyły poszukiwania inwestora, który mógłby dokapitalizować sieć Spar - pisze Puls Biznesu.

Jak zapewnia Leszek Bać, prezes Bać-Polu, firma wynajęła firmę KPMG i poszukuje inwestora dla rozwoju sieci Spar. Proces ma być zamknięty do końca I kwartału 2019 roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 09:53
StoryEditor
Pointpack będzie produkował automaty paczkowe. Firma podpisała umowę na dostawę komponentów
Paczkomat (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Firma Pointpack podpisała ramową umowę na dostawy komponentów do produkcji automatów paczkowych do odbioru przesyłek, w postaci elementów stalowych obudowy APM – podała spółka w komunikacie. Umowa została zawarta z polskim producentem maszyn i urządzeń.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Na podstawie umowy Pointpack będzie uprawniony do składania zamówień na komponenty, a dostawca będzie zobowiązany do dostawy kompone...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.05.2024 / 11:19
StoryEditor
Kasjerki i kasjerzy z Biedronki, Dino i Lidla skarżą się na coraz większe chamstwo ze strony klientów. Co razi ich najbardziej?
Między kasjerkami Biedronki i innych dużych sieci krąży manifest skierowany do klientów, w którym proszą ich one o większą kulturę i szacunek (fot. Jeronimo Martins Polska)
Lista nagannych zachowań ze strony klientów, które muszą znosić osoby pracujące za kasami w sklepach, głównie wielkopowierzchniowych, jest bardzo długa. Żeby się przed nimi bronić, kasjerki i kasjerzy stworzyli manifest, skierowany do kupujących, który krąży między pracownikami różnych sieci. W ocenie psychologa jest to wyraz frustracji tego środowiska.

Każdy, kto pracuje w sklepie, musi się liczyć z tym, że części klientów brakuje kultury, a zdarzają się i tacy, którzy zachowują się grubiańsko czy po prostu po chamsku. Traktow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 00:31