01.03.2023 / 16:11
StoryEditor

Delko poprawia wyniki i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Jednym ze środków do osiągnięcia tego celu mają być przejęcia

Grupa Delko zanotowała w 2022 r. prawie 60 proc. wzrost zysku netto (fot. archiwum wiadomoscikosmetyczne.pl)
Grupa Delko – wiodący dystrybutor chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów higieny osobistej dla tradycyjnego handlu, a także posiadacz czterech sieci sklepów spożywczych pod szyldami A&K, Avita, Sedal i Słoneczko – opublikowała wyniki za ubiegły rok. Są one na tyle obiecujące, że zarząd spółki myśli o akwizycjach. 

Z danych opublikowanych przez Delko wynika, że jej zysk netto w 2022 r. wyniósł 28,52 mln zł (wobec 18,08 mln zł w roku 2021), czyli zwiększył się aż o 58 proc. Jej zy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 14:28
StoryEditor
Żabka stworzyła "czerwonego" burgera wspólnie ze znanym producentem keczupu. O kogo chodzi?
Ketchup Burger od Żabki i Heinz Kraft (fot. Jonathan Kennedy)

Żabka i Heinz połączyły siły i stworzyły nowy produkt pod nazwą Ketchup Burger. Produkt dostępny jest od 30 lipca w całej Polsce, wyłącznie w sieci convenience.

Jak twierdzą przedstawiciele producenta, to propozycja dla prawdziwych fanów keczupu – z soczystą wołowiną, serem, karmelizowaną cebulą, chrupiącym bekonem i ogórkiem kiszonym, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 10:20
StoryEditor
Jesteśmy zalewani paczkami z Chin. Ekspansja Temu i Sheina to problem dla polskich firm
(fot. PJ McDonnell/Shutterstock)

W 2024 r. na unijny rynek trafiło aż 4,6 mld przesyłek o wartości poniżej 150 euro spoza UE - podaje "Rzeczpospolita". W rok liczba takich paczek się podwoiła, a w dwa lata - potroiła. To głównie efekt ekspansji chińskich marketplace‘ów, takich jak AliExpress, Shein i Temu.

W "Rzeczpospolitej" czytamy o porażce polskiej prezydencji. Pomimo szumnych zapowiedzi, nie udało się doprowadzić do zniesieniu progu 150 euro, poniżej którego przesyłki spoza U...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 01:11