14.12.2015 / 13:13
StoryEditor

Hochland wśród największych reklamodawców

Firma awansowała na pozycję wicelidera pośród reklamodawców wyrobów mleczarskich.

Przez 10 miesięcy bieżącego roku Hochland Polska zainwestował w reklamę 67,5 mln zł. Na promowanie marki Hochland wydatki wyniosły 36,8 mln zł, czyli 116 proc. więcej niż rok wc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 56% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 12:43
StoryEditor
Mała Żabka, wielkie zmiany! Małe sklepy potrafią zmieniać życie ludzi i rzeczywistość
Silent disco, joga na plaży, treningi boksu i warsztaty pierwszej pomocy, to tylko kilka z wielu projektów, których realizację sfinansowała Żabka Polska z drugiej edycji programu grantowego ”Dobre Życie”.

Żabka Polska ruszyła właśnie z realizacją projektów z drugiej edycji programu grantowego „Dobre Życie”, który wspiera inicjatywy społeczne inicjowane przez lokalnych przedsiębiorców, prowadzących sklepy pod zielonym szyldem. Wśród tegorocznych projektów znalazły się: silent disco, joga na plaży, treningi boksu i warsztaty pierwszej pomocy.

Żabka ponownie oddaje głos lokalnym przedsiębiorcom, którzy najlepiej znają potrzeby okolicznych mieszkańcom. “Projekty, które łączą ludzi i odpowiadają na potrzeby najbliższego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 10:25
StoryEditor
Cła Trumpa mocno uderzają w sprzedaż w sklepach. Handel detaliczny cierpi, bo konsumenci boją się kupować
Prezydent USA Donald Trump (fot. Joshua Sukoff/Shutterstock)

Gospodarka USA, dotąd rozgrzana do czerwoności, zaczyna tracić tempo. Spadek sprzedaży detalicznej i zastój w przemyśle to sygnały, które mogą zwiastować trudniejsze miesiące – nie tylko dla amerykańskich firm, ale i dla eksporterów z Europy. Jak daleko sięgną skutki decyzji celnych administracji Trumpa?

Maj 2025 roku przyniósł niepokojące dane z amerykańskiego rynku. Według Departamentu Handlu sprzedaż detaliczna spadła o 0,9 proc., a sektor motoryzacyjny zanotował aż 3,5-proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. czerwiec 2025 17:27