01.08.2024 / 10:52
StoryEditor

Carrefour zmienia zasady gry! Operator rozwija wspólnie z dostawcami projekt lojalnościowy. Sieć dotrze do 10 mln klientów

Carrefour Polska sfinalizował kolejny etap rozbudowy swojej platformy lojalnościowej ‘Mój Carrefour‘, dzięki której dotrze do ponad 10 mln Polaków. Firma zamierza rozwijać ten projekt wspólnie ze swoimi dostawcami i partnerami biznesowymi, dostarczając im wiedzę pozwalającą skuteczniej sprzedawać produkty oraz zdobywać nowych klientów.

Jak pokazują, zlecone przez Carrefour badania agencji SW Research, ponad 85 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a niemal wszyscy ankietowani uważają, że warto w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 09:24
StoryEditor
Gigant sprzedaje akcje InPostu. Firma Rafała Brzoski traci na giełdzie. Co z tym wspólnego ma Allegro?
Advent International sprzedaje 17,5 mln akcji InPostu.

Jeden z największych funduszy inwestycyjnych na świecie zmniejsza swoje zaangażowanie w InPost. Advent International chce sprzedać 17,5 mln akcji firmy Rafała Brzoski. Po tej decyzji notowania InPostu na giełdzie wyraźnie spadły.

Fundusz inwestycyjny sprzedaje akcje InPostu

1 lipca Barclays Bank poinformował, że AI Prime, spółka zależna od Advent International zaoferowała inwestorom instytucjonalnym 17...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2025 / 10:57
StoryEditor
Handel pod presją kosztów pracowniczych, niepewności i niedoborów produktowych [RAPORT]
10 największych płatników podatku od sprzedaży detalicznej odprowadziło 2,259 mld zł, tj. 78 proc. wpływów z tytułu daniny

W lipcu 2025 roku sektor handlu mierzy się z poważnymi barierami utrudniającymi prowadzenie działalności. Najnowsze dane zaprezentowane przez Polski Instytut Ekonomiczny w ramach Miesięcznego Indeksu Koniunktury (MIK) ukazują, że firmy handlowe silnie odczuwają presję kosztową i kadrową – czynniki te stanowią obecnie największe wyzwania w ich codziennym funkcjonowaniu.

Z danych zaprezentowanych w lipcowym raporcie PIE wynika, że aż 65 proc. firm handlowych wskazuje koszty pracownicze jako główną barierę działalności. To wyraźny sygnał, że pres...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. lipiec 2025 07:40