12.10.2021 / 22:18
StoryEditor

Dino idzie po 200 mln zł na inwestycje w rozwój sieci i logistykę

Reklama oferty przed sklepem Dino Polska (fot. materiały własne)
Zarząd Dino Polska zdecydował, że w ramach programu emisji z 2017 r. spółka wyemituje 200 000 obligacji o łącznej wartości nominalnej 200 mln zł. Obligacje będą zabezpieczone poręczeniami wybranych spółek z grupy Dino Polska.

Obligacje wyemitowane przez Dino Polska będą oprocentowane według zmiennej stopy procentowej wynoszącej WIBOR 3M powiększony o stałą marżę w wysokości 1,2 pkt. proc. w skali rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 15:51
StoryEditor
Ukraińska sieć Wesoła Pani chce mieć 500 placówek w Polsce. W planach jest także podbój USA
Sklep Wesoła Pani (fot. mat. pras.)
W ciągu trzech lat sieć sklepów z produktami mrożonymi Wesoła Pani uruchomiła w Polsce 120 sklepów franczyzowych i trzy własne. Docelowo operator chce mieć w naszym kraju ok. 500 placówek. Firma ma w planach także rozwój innych kanałów dystrybucji.

Vladyslav Azovskyi, właściciel sieci Wesoła Pani, wskazuje, że w tym roku jego firma skupia się na inwestycjach w infrastrukturę, technologię produkcji i marketing. – Jest to ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 11:54
StoryEditor
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Biedronka, Vollmart, Shell, Colian, handel na wojnie, cyfryzacja [SPIS TREŚCI]
Nowy numer ”Wiadomości Handlowych” już dostępny! W środku: Biedronka, Vollmart, Shell, Colian, handel na wojnie, cyfryzacja
Przyszłość hipermarketów, konsekwencje wojny cenowej, cyfryzacja handlu i konieczność przygotowania się branży detalicznej na scenariusz wybuchu wojny (prawdziwej, nie tej cenowej) w Polsce - to tylko niektóre tematy, jakie poruszamy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych" (nr 3/2024). W magazynie znajdziecie m.in. wywiady z Pawłem Stoleckim z Biedronki, gen. Waldemarem Skrzypczakiem, Janem Kolańskim z Coliana, Dariuszem Garulą z Vollmartu oraz Muratem Birgülem z Shella.

O czym piszemy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych"?

- Na okładce tego numeru zagościł Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka i członek zarządu Jero...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 07:01