16.10.2019 / 22:00
StoryEditor

K-Stąd Takie Dobre! - Kaufland wprowadza markę własną nawiązującą do polskiej tradycji

Kaufland wprowadza markę własną K-Stąd Takie Dobre! (Kaufland Polska)
Na półkach sklepów Kaufland w Polsce zadebiutowała marka własna K-Stąd Takie Dobre! Operator podkreśla, że oferowane pod nowym znakiem produkty mają nawiązywać do tradycyjnych polskich potraw i „smaków znanych konsumentom z czasów dzieciństwa”.

Obecnie w ofercie sieci Kaufland jest kilkadziesiąt produktów K-Stąd Takie Dobre! (ok. 50). Głównie w kategoriach wędlin, nabiału, a także dań gotowych i garmażerki. Firma w ten...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 10:57
StoryEditor
Właściciel dyskontów Netto szuka w Polsce startup-ów, które chce wesprzeć finansowo. Budżet jest duży?

Duńska Grupa Salling, właściciel sieci Netto w Polsce, uruchomiła nowy fundusz inwestycyjny Salling Seeds i otwiera nabór wniosków. Na inwestycje w start-upy i innowacje grupa przeznaczyła 67 milionów euro. Detalista chce poszerzyć swój dostęp do nowej wiedzy, technologii oraz zrównoważonych rozwiązań.

Zartykułu dowiesz się:

  • W jakie innowacje inwestuje Salling Seeds?
  • Jakie środki można otrzymać w pierwszej rundzie?
  • Co oferuje Salling Seeds?
  • Na jakich rykach Sall...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 15:12
StoryEditor
DRM-LND wchodzi do Polski. Gdzie ruszy pierwszy sklep tej marki w naszym kraju?
W Polsce debiutuje szwedzki koncept DRM-LND, który umożliwia młodym ludziom tworzenie spersonalizowanych ubrań czy akcesoriów takich jak telefony (fot. materiały prasowe)

Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym debiutuje marka DRM-LND, a także jednym z kluczowych rynków w strategii jej ekspansji na ten rok. Czy Polacy z generacji Alfa i Z pokochają ten dosyć unikalny handlowy koncept?

DRM-LND to koncept, który narodził się w 2021 r. w Sztokholmie. Stworzył go Mikael Söderlindh – przedsiębiorca i filmowiec, współtwórca marki Happy Socks. DRM-LN...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 12:46