30.01.2025 / 17:55
StoryEditor

Klienci sklepów Carrefour znowu mogą zaryzykować i kupić koszyki niespodzianki. Kiedy hit sprzedażowy trafi do sklepów?

Blisko 1400 koszyków niespodzianek trafi 31 stycznia br. do sklepów Carrefour (fot. Carrefour Polska)

Carrefour uruchamia kolejną odsłonę akcji promocyjnej, w ramach której klienci mogą kupić zestawy nawet kilkunastu produktów non-food za ułamek ich wartości. Do oferty, która obejmie ponad 100 sklepów na terenie całego kraju, trafiło blisko 1400 “koszyków niespodzianek” w cenie 150 zł każdy.

Carrefour przygotował specjalne szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii produktów przemysłowych. Cena jednego wózka została ustalona na 150 zł, po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 13:07
StoryEditor
Powstaje potężny sojusz retail media. Obejmie aż 8 dużych sieci handlowych
Grupa Muszkieterów i Valiuz łączą siły w retail media. Sojusz obejmie aż 8 dużych sieci handlowych (fot. Valiuz + Grupa Muszkieterów)

Valiuz oraz Grupa Muszkieterów tworzą wspólny sojusz, który ma oferować usługi z zakresu retail media. Obejmie on aż osiem dużych i znanych sieci handlowych, także w Polsce. Kiedy fuzja wchodzi w życie?

W artykule przeczytasz:

  • Grupa Muszkieterów i Valiuz łączą siły w retail media
  • Valiuz z retail media w ośmiu sieciach handlowych w sześciu krajach
  • Sojusz retail medi...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 18:01
StoryEditor
Groźna bakteria w herbacie. GIS ostrzega przed piciem jednego z ziołowych naparów od lidera rynku
Kontrola Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryła salmonellę w jedne z pięciu próbek herbaty ziołowej Morwa biała z linii Zielnik Polski (fot. Shutterstock)

Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) ostrzega przed spożyciem herbaty ziołowej Morwa biała z linii Zielnik Polski, produkowanej przez Herbapol-Lublin. W jednej z próbek tego suplementu diety wykryto obecność bakterii salmonella, która może stanowić poważne zagrożenie dla zdrowia.

Kontrola przeprowadzona z urzędu przez Państwową Inspekcję Sanitarną wykryła salmonellę w jedne z pięciu próbek herbaty ziołowej Morwa biała z linii Zielnik Polski,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 22:37