20.11.2018 / 11:44
StoryEditor

Lidl ruszył w Polsce z kolejną falą otwarć nowych sklepów

Supermarket sieci Lidl w Poznaniu (materiały prasowe)
Sieć Lidl Polska otworzy 22 listopada trzy kolejne sklepy na polskim rynku. Placówki ruszą we Wrocławiu, Gliwicach i Toruniu. To nie koniec, w najbliższych tygodniach sieć otworzy sklep we Wrocławiu przy ul. Buforowej, a także w Galerii Łódź, gdzie Lidl zajmie miejsce po hipermarkecie Tesco. W sumie w ciągu niemal 11 miesięcy br. operator uruchomił już ponad 30 nowych sklepów.

22 listopada Lidl otworzy sklepy we Wrocławiu, Gliwicach i Toruniu. Kilka dni wcześniej ruszyły placówki niemieckiej sieci w Będzinie (15 listopada), 25 października w Gdańsku p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 20:47
StoryEditor
Biedronka nr 3500. Zobacz jak wygląda jubileuszowa placówka sieci [GALERIA]
<p>Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie</p>

Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie

fot. JM Polska
<p>Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie</p>

Otwarcie Biedronki numer 3500 (fot. mat. prasowe/JMP)

fot. Mat. Prasowe
<p>Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie</p>

Otwarcie Biedronki numer 3500 (fot. mat. prasowe/JMP)

fot. Mat. Prasowe
<p>Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie</p>

Otwarcie Biedronki numer 3500 (fot. mat. prasowe/JMP)

fot. Mat. Prasowe
<p>Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie</p>
<p>Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie</p>
<p>Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie</p>
<p>Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska podczas uroczystego otwarcia Biedronki nr 3500 w Skórzewie</p>
24 listopada w Skórzewie k. Poznania Biedronka otworzyła sklep nr 3500. W placówce pojawiło się kilka innowacyjnych rozwiązań - po raz pierwszy zastosowano m.in. elektroniczne cenówki. Przy najnowszej, jubileuszowej Biedronce stanął też pierwszy recyklomat.

Nowo otwarta placówka znajduje się przy ul. Poznańskiej 1 W i jest drugim sklepem sieci w Skórzewie. Jej całkowita powierzchnia wynosi 1244 mkw., z czego 833 mkw. zajmuje prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 13:34
StoryEditor
Jysk pokazał wyniki za pełny rok finansowy. Polska wiceliderem pod względem otwierania nowych sklepów
Jysk zapowiada kontynuację szybkiej ekspansji (fot. mat. prasowe)
Obroty sieci Jysk w roku finansowym 2023 - który dla firmy zakończył się w sierpniu - wzrosły o 6,3 proc. do poziomu 5,2 mld euro. Operator podkreśla, że pomimo spowolnienia na globalnym rynku detalicznym kontynuował ekspansję - udało się uruchomić 135 nowych sklepów.

Wynik EBIT Jyska był gorszy rok do roku o 13,2 proc. (wyniósł 531 mln euro), a zyski przed opodatkowaniem spadły o 16,2 proc. względem poprzedniego roku finansowego.

Niema...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05. grudzień 2023 02:21