30.11.2017 / 13:31
StoryEditor

Lidl wprowadza do sklepów nową kolekcję odzieży od Heidi Klum

Heidi Klum na otwarcie sezonu świątecznego zaprezentuje kolekcję ubrań #LETSCELEBRATE (Lidl Polska)
4 grudnia Lidl i Heidi Klum na otwarcie sezonu świątecznego zaprezentują #LETSCELEBRATE: limitowaną linię ubrań, przeznaczoną dla kobiet. Kolekcja jest połączeniem klasycznych, eleganckich produktów i modnych must-have tego sezonu.

W ramach „Lidl Fashion Week“ już w poniedziałek, 4 grudnia odbędzie się premiera #LETSCELEBRATE – drugiej kolekcji Lidla i Heidi Klum. Linia jest elegancka, co sprawia, że dosko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 10:18
StoryEditor
Carrefour przerzuca się na piwo bezalkoholowe. Sieć chce zarobić na mocnym wzroście kategorii
Carrefour sukcesywnie rozszerza ofertę produktów bezalkoholowych (fot. Carrefour Polska)

Carrefour Polska przed nadchodzącą majówką rozszerzył swoją ofertę bezalkoholowych napojów No-Lo. Obejmuje ona 10 produktów 0%, które są dostępne w ponad 300 własnych i franczyzowych sklepach sieci.

Od kwietnia klienci Carrefour mogą zakupić jeszcze większy wybór mocktaili, czyli bezalkoholowych koktaili, które wpisują się w rosnący trend niepicia alkoholu. Badanie przepro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 17:21
StoryEditor
Krakowski Kredens wraca do gry i zatrudnia nowych menedżerów. Czy będzie to udany comeback?
Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna spółki SC Premium, która przejęła prawa do marki Krakowski Kredens, podkreśla, że wraca ona na rynek z nową energią (fot. materiały prasowe)

Sklep sieci Krakowski Kredens w stołecznym centrum handlowym KEN Center reaktywowany. Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna spółki SC Premium, która przejęła markę Krakowski Kredens, zapowiada, że wraca ona na rynek z nową energią.

Tak jak zapowiadaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, w kwietniu br. sieć Krakowski Kredens, którą zarządza obecnie nowy właściciel – spółka SC Premium, znowu zacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 09:44