26.01.2020 / 16:02
StoryEditor

Netto szturmuje Warszawę i Mazowsze. Sieć ma ambitne plany rozwoju na 2020 r.

Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Koncept Netto 3.0 - 1
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Koncept Netto 3.0 - 2
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Koncept Netto 3.0 - 3
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)
Sieć handlowa Netto zaczęła ekspansję w 2020 r. od Mazowsza. Stołeczne Bielany, Gołków w powiecie piaseczyńskim i Grodzisk Mazowiecki – mieszkańcy tych trzech miast już od 23 stycznia mogą robić zakupy w nowo otwartych sklepach Netto, które funkcjonują zgodnie z najnowszym konceptem sieci.

– Nasze plany na najbliższy rok uwzględniają otwarcie ok. 20-25 sklepów Netto 3.0. Konsekwentnie dążymy do realizacji tych założeń, dlatego na mapie Polski jednego dnia pojawiły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 13:08
StoryEditor
Flagowa Biedronka na Słowacji
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Przy wejściu dwie wyspy – jedna z owocami, a druga z warzywami – tworzą zachęcające pierwsze wrażenie świeżości. Dedykowane oświetlenie kreuje również zauważalnie bardziej wysublimowaną atmosferę już na samym początku ścieżki zakupowej. (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Konsekwentne stosowanie pomarańczowych komunikatów cenowych w całym sklepie sprawia, że propozycja wartości jest natychmiast widoczna dla kupujących.(fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Zaraz za działem z warzywami i owocami znajduje się dedykowana przegroda promocyjna „Super Cena”, rozpoczynająca dział z nabiałem, serami i wędlinami. (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)

Biedronka wprowadza na Słowację format hybrydowy, który łączy dyskontowy handel detaliczny żywnością z bogatym asortymentem produktów zdrowotnych i kosmetycznych.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 10:30
StoryEditor
Właściciel Makro wychodzi na prostą. Nowa strategia Grupy Metro zaczyna dawać coraz wyraźniesze efekty
Segment Wschód, do którego należy Polska odnotował wzrost sprzedaży o 10,4 proc. (fot. matriały prasowe)

Grupa Metro, właściciel Makro Cash & Carry, odnotowała wzrost sprzedaży przekraczający inflację, a także zyski nieco powyżej oczekiwań. Co najbardziej napędzało wyniki niemieckiego giganta handlu hurtowego w ostatnim roku obrotowym i jak wypadł segment, do którego zalicza się Polska?

W roku obrotowym 2024/25, będącym czwartym rokiem wdrażania strategii multichanel sCore, Grupa Metro osiągnęła wzrost sprzedaży skorygowany o walutę i portfolio w wysokości ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 02:44