20.11.2018 / 13:55
StoryEditor

Piotr Korek: Jeśli nie pojawi się handlowy prorok, hipermarkety czeka los dinozaurów [WYWIAD]

()
- Do czasu pojawienia się proroka, który poprowadzi hipermarkety do nowej bitwy o serca, umysły i kieszenie klientów, ten format czeka los dinozaurów - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Piotr Korek, ekspert branży nieruchomości handlowych, były prezes P.A. Nova i wiceprezes sieci Tesco Polska i CEE.

Rozmowa z Piotrem Korkiem, ekspertem sektora handlowego, byłym prezesem PA Nova została przeprowadzona w maju 2018 r.

Co dzieje się na rynku nieruchomości handlowych? Jak ten r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 17:16
StoryEditor
Barbiecue Sauce czyli różowy sos kanapkowy Barbie marki Heinz we współpracy z Mattel już w sklepach
Barbiecue Sauce, różowy sos kanapkowy Barbie firmy Heinz we współpracy z Mattel (fot. Mattel)
Sos różowy jak sukienka czy samochód lalki Barbie, właśnie taki produkt wprowadził na rynek Kraft Heinz we współpracy z Mattel, producentem lalki Barbie. Jak tłumaczą marki, produkt powstał w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie na taki produkt po premierze filmu „Barbie”.

"Dostępny od dziś w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, ten różowy wegański majonez z sosem BBQ jest kontynuacją zeszłorocznego szaleństwa na Barbiecore, kiedy Heinz drażnił swoich f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 13:45
StoryEditor
DPD otwiera kolejny oddział w Polsce. Zapewni obsługę przesyłek klientów w Warszawie i okolicach
Otwarcie oddziału DPD WA4 w Warszawie (DPD)
DPD Polska rozpoczęło pracę w czwartym oddziale firmy kurierskiej obsługującym aglomerację warszawską. Nowy oddział otwarto w City Point Targówek w Warszawie.

Nowa sortownia DPD o symbolu WA4 mieści się przy ul. Matuszewskiej na warszawskim Targówku. Powierzchnia magazynowa obiektu logistycznego liczy 6 tys. mkw., a obok niej wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 16:29