01.12.2025 / 19:55
StoryEditor

Rewolucja w Stokrotce! Sieć instaluje elektroniczne etykiety w pierwszym markecie

Sieć Stokrotka instaluje w elektroniczne etykiety w pierwszym markecie

Stokrotka wprowadza technologiczną rewolucję w Lublinie. Pod koniec listopada otwarto nowy supermarket przy ul. Kameralnej 1, który jako pierwszy w całej sieci został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe. To ważny krok w modernizacji formatu sklepów Stokrotka i podniesieniu jakości obsługi klientów.

- To projekt, który od samego początku tworzyliśmy w oparciu o nowoczesne standardy handlowe, wysoką jakość produktów oraz rozwiązania technologiczne realnie usprawniające zakupy i pracę zespołu – podkreśla Mikołaj Pawłowski, franczyzobioraca i właściciel pięciu marketów Stokrotka.

image
Sieć Stokrotka instaluje w elektroniczne etykiety w pierwszym markecie
FOTO: fot. Stokrotka

Elektroniczne etykiety cenowe – technologia, która usprawnia handel

W sklepie zainstalowano elektroniczne etykiety od cyberTag, które wprowadzono w pierwszej kolejności w dziale świeżym – owoce i warzywa. Niedługo pojawią się również na półkach z produktami suchymi.

– To rozwiązanie, które nie tylko poprawia czytelność cen, ale przede wszystkim usprawnia pracę zespołu, skracając czas aktualizacji i minimalizując ryzyko błędów cenowych. Dla klientów to większy komfort, przejrzystość i nowoczesne doświadczenie zakupowe – tłumaczy franczyzobiorca.

I dodaje: – Nic by mi się nie udało, gdyby nie informatycy Stokrotki wspierający sklepy franczyzowe.

image
Sieć Stokrotka instaluje w elektroniczne etykiety w pierwszym markecie
FOTO: fot. Stokrotka

Kasy samoobsługowe - szybsze zakupy i krótsze kolejki

Nowością w markecie są także kasy samoobsługowe, które mają odciążyć tradycyjną obsługę i przyspieszyć proces zakupów.

- Wprowadziliśmy je, aby skrócić kolejki, przyspieszyć proces zakupów i zapewnić klientom wygodną alternatywę dla tradycyjnej obsługi - wyjaśnia Mikołaj Pawłowski.

image

Nowy operator wchodzi do ponad 900 sklepów Stokrotka. Sieć zadowolona

Cały projekt został zrealizowany w modelu, który łączy nowoczesny design, wysoką jakość produktów i efektywność operacyjną. - Efekt? Sklep, który odpowiada na realne potrzeby mieszkańców Czechowa i stanowi kolejny krok w modernizacji formatu Stokrotki. Nie tylko wielkie korporacje wprowadzają nowoczesne techniki zakupowe, ale również mniejsze firmy rodzinne – zauważa Pawłowski.

Nowoczesna aranżacja piekarni – bardziej premium charakter

Jednym z kluczowych elementów nowego formatu jest zupełnie nowa, ciemna aranżacja piekarni. Jak wyjaśnia Mikołaj Pawłowski:

– To koncepcja, która została zaprojektowana tak, aby tworzyć wyraźny kontrast i maksymalnie podkreślać świeżo wypiekane pieczywo. Ciemne tło i oświetlenie akcentowe pozwalają nadać strefie piekarni bardziej premium charakter, a klienci intuicyjnie odbierają ją jako miejsce świeżości i jakości.

image

Biedronka w górę, Żabka w dół, a liderem... Oto ranking najlepszych sprzedawców w Polsce według klientów

Przedsiębiorca dodaje, że w ostatnich miesiącach odbyły się rozmowy z dostawcami, których celem było podniesienie jakości oferowanych produktów. - Ten proces przyniósł konkretne efekty - w nowym sklepie oferujemy wyższą jakość pieczywa, świeżych produktów i pełną spójność z oczekiwaniami lokalnych klientów – zaznacza.

Sieć sklepów Stokrotka należy do litewskiej Grupy Maxima i zarządza w naszym kraju siecią niemal 1000 supermarketów, marketów i sklepów convenience.

image

Właściciel sieci Stokrotka zainwestuje 200 mln zł w nowy biznes w Polsce

25.11.2025 / 10:39
StoryEditor
Nowy koncept Fresh Corner na stacjach MOL
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem

Węgierska sieć MOL rozwija nowy koncept Fresh Corner 2.2. Pojawi się on także w Polsce. Na podróżnych czekają nie tylko wysokiej jakości kawa, ale też szeroka gama produktów ready to eat, w tym hot-dog z autorskim sosem opracowanym przez firmę Heinz.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 13:26
StoryEditor
Handel mierzy się z kosztami pracy i niepewnością. Jakie bariery najbardziej hamują sektor?
Handel mierzy się z kosztami pracy i niepewnością. Jakie bariery najbardziej hamują sektor? (fot. Shutterstock)

Firmy kolejny rok zmagają się z obciążeniami, które wyraźnie ograniczają ich działalność – wynika z najnowszych danych Miesięcznego Indeksu Koniunktury. Handel, choć na tle innych branż radzi sobie z częścią wyzwań lepiej, również odczuwa skutki zmian kosztowych i gospodarczych.

Koszty pracownicze pozostają najczęściej wskazywaną barierą prowadzenia działalności od grudnia 2023 r. W listopadzie 2025 r. problem ten wskazało 67 proc. firm. Dane z zestawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 20:17