18.08.2020 / 09:57
StoryEditor

Kwintesencja Smaku - sieć E.Leclerc Polska wprowadziła do sklepów markę własną premium

Miody hiszpańskie pod marką Kwintesencja Smaku z oferty sieci E.Leclerc Polska (E.Leclerc Polska)
Kwintesencja Smaku - pod taką marką w sklepach sieci E.Leclerc w Polsce dostępna jest od kilku miesięcy nowa marka własna z segmentu premium. Obecnie operator oferuje pod nowym brandem kilkanaście produktów.

Obecnie pod marką Kwintesencja Smaku sieć E.Leclerc oferuje: oliwki greckie Kalamata i zielone nadziewane migdałami, grecką oliwę z oliwek, mieszanki suszonych warzyw, owoców, o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
17.09.2023 / 16:20
StoryEditor

Carrefour rezygnuje z biznesu i sprzedaje jedną ze swoich spółek. Dlaczego?

Grupa Carrefour sprzeda spółkę Quitoque zajmującą się produkcją posiłków w pudełkach
Grupa Carrefour zdecydował się sprzedać francuską spółkę zależną zajmującą się produkcją posiłków w pudełkach (diet pudełkowych). Firma działa we Francji pod marką Quitoque, a w Belgii jako Simply You. Grupa uzasadniła decyzję chęcią skoncentrowania się na swojej podstawowej działalności.

Jak poinformował serwis ‘Retail Detail’ Grupa Carrefour twierdzi, że otrzymała atrakcyjną – choć jeszcze nieokreśloną – ofertę od francuskiego inwestora Terence’a Capital. Ofert...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.09.2023 / 21:05
StoryEditor

Prognozy sprzedaży detalicznej powinny ucieszyć sprzedawców. Lepsze nastroje konsumenckie poprawią chęć do wydatków

Począwszy od III kw. poziom sprzedaży detalicznej będzie rósł (Shutterstock)
Do zwiększenia realnej dynamiki sprzedaży detalicznej pomiędzy lipcem a sierpniem przyczynił się odnotowany w sierpniu wyraźny wzrost dynamiki realnego funduszu płac do poziomu najwyższego od lipca 2022 roku – komentuje Jakub Borowski, główny ekonomista Credit Agricole Bank Polska. Analityk prognozuje jednocześnie, że począwszy od III kw. poziom sprzedaży, wspierany przez dalszą poprawę nastrojów konsumenckich, będzie rósł.

"Zgodnie z opublikowanymi dzisiaj danymi GUS nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób wzrosła w sierpniu do 3,1 proc. rok do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 19:49