05.05.2020 / 16:57
StoryEditor

Sieć Intersport otwiera sklepy. Operator ma trzy placówki więcej niż przed pandemią

Sklep sieci Intersport (Intersport)
Sieć sklepów sportowych Intersport Polska ponownie uruchomiła w dniu 4 maja br. wszystkie sklepy, które w związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego COVID -19 oraz ograniczenia pracy galerii handlowych były nieczynne od 14 marca br.

W kwietniu br. spółka Intersport Polska powiększyła sieć sprzedaży o trzy nowe lokalizacje (w wyniku przejęcia sklepów multibrandowych 4FACES). Nowe sklepy - w Warszawie (Galeri...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2024 / 16:09
StoryEditor
Należąca do Grupy Żabka marka Maczfit uruchomiła platformę komunikacyjną "Mmm... Maczfit", promującą dietę pudełkową
Danie Maczfitu na stacji paliw Shell (wiadomoscihandlowe.pl)

Maczfit, należący do Grupy Żabka gracz z rynku diet pudełkowych, wystartował z nową kampanią, która podkreśla smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna "Mmm... Maczfit" ma na celu zachęcić do korzystania z diet pudełkowych i zdrowego odżywiania.

– Chcieliśmy, aby nowa kampania ‘Mmm... Maczfit‘ odzwierciedlała doznania, jakie towarzyszą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to równie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 10:58
StoryEditor
Prezes Lidla wbija szpilkę Biedronce: Nasze sklepy są bardziej przestronne, klienci nie potykają się o palety
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska (fot. Wydawnictwo Gospodarcze)

Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska w wywiadzie dla „Pulsu Biznesu” zwraca uwagę, że rywalizacja cenowa z Biedronką odbija się na wynikach sieci, ale nie jest dla niej bolesna. Stwierdził też, że rynek nie jest gotowy na wprowadzenie systemu kaucyjnego, którego wdrożenie w Lidlu ma kosztować nawet miliard złotych.

Wlaźlak podkreślił, że z danych sieci wynika, iż ceny produktów spadają, chociaż oficjalna inflacja wg. GUS to 3 proc. Zasugerował, że ta rozbieżność może wynikać z tego, że nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 14:46