15.09.2022 / 15:29
StoryEditor

Zakupy z Carrefoura z Polski prosto na Ukrainę. Sieć handlowa testuje nowe rozwiązanie

Punkt Meest Post w Carrefour Reduta w Warszawie (Carrefour)
Klienci sieci Carrefour sieci będą mogli wysłać zakupione w sklepach produkty bezpośrednio do Ukrainy pod wybrany przez siebie adres. Operator sklepów nawiązał współpracę z firmą Meest Post, za pośrednictwem której można nadać zakupione produkty o wadze do 20 kg.

Carrefour testuje możliwość nadawania paczek bezpośrednio ze sklepu na Ukrainę w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Reduta w Warszawie. To tam zlokalizowany jest właś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 18:14
StoryEditor
Szykuje się hurtowa megafuzja na rynku spożywczym w Polsce! Połączyć chcą się dwaj dystrybucyjni potentaci
Założyciele Spiżarni, Karol Wroński i Dariusz Jeleniewski, szykują się do fuzji z firmą, która działa w tej samej branży i wywodzi się z tego samego miasta (fot. Wiadomości Handlowe)

Dwie lubelskie firmy zajmujące się dystrybucją produktów spożywczych za granicą chcą połączyć siły – podpisały już list intencyjny w tej sprawie. O jakie spółki chodzi?

W lubelskim środowisku handlowym zawrzało. To za sprawą informacji o szykującej się fuzji dwóch tamtejszych firm. Chodzi o spółki Spiżarnia oraz Mastermedia, których w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 11:37
StoryEditor
Dino uruchomi sklep internetowy z żywnością?! Oto co na to wskazuje
Na zdj. sklep Dino w Dawidach Bankowych k. Warszawy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dino ma już internetową drogerię eZebra, a od niedawna sprzedaje także w kanale online także rośliny. Wiele jednak wskazuje na to, że polski detalista szykuje się do wejścia w kolejną kategorię e-commerce: żywność.

Dino poszukuje aktualnie osób na stanowiska kierowników produktu online. Dotyczy to takich kategorii jak kawa, herbata, słodycze i bakalie. Warto odnotować, że są to wyłąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. maj 2025 17:11