09.06.2022 / 10:06
StoryEditor

Carrefour testuje recykling kapsułek po kawie DolceGusto. Sieć instaluje specjalne kosze

Carrefour (Recykling kapsułek po kawie DolceGusto w sklepach Carrefour)
Od dzisiaj w wybranych sklepach Carrefour klienci mogą oddać do recyklingu kapsułki po kawie Nescafé Dolce Gusto. Kapsułki są zbierane do specjalnych koszy, z których trafią bezpośrednio do przetworzenia.

Jak pokazują dane GfK , z roku na rok rośnie liczba nabywców FMCG, którzy troszczą się o zmniejszanie ilości odpadów z tworzyw sztucznych. Nie tylko sami podejmują oni takie kro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 17:22
StoryEditor
Oto i on - Rossmann otworzył swój dwutysięczny sklep w Polsce. “Przytulna łazienka zamiast hali sprzedaży” [GALERIA]
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)fot. Marzena Szulc
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)fot. Marzena Szulc
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)fot. Marzena Szulc
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)fot. Marzena Szulc
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)

Lider polskiego rynku drogeryjnego sięga po kolejny kamień milowy. Tym razem uruchomił w Łodzi drogerię numer dwa tysiące. To sklep w zupełnie nowym formacie.

Przedstawiciele detalisty podkreślają, że zależało nam na tym, aby zbudować drogerię, w której doświadczenie zakupowe klienta wyraźnie różni się od tego znanego z innych miejsc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 11:44
StoryEditor
Stokrotka otwiera market w nowym formacie. Sklep z własną piekarnią i kasami AI [GALERIA]
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Market Stokrotki w nowym formacie oferuje pieczywo wypiekane na miejscu (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Market Stokrotki w nowym formacie ma stoisko z mięsem i wędlinami z tradycyjnej lady poszerzone o nowy asortyment (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Nowy flagowy market Stokrotki wyposażono w nowoczesne lodówki (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)

Stokrotka otworzyła w Lublinie sklep w nowym flagowym formacie. Sieć handlowa stawia na rozbudowę oferty produktów świeżych, pieczywo wypiekane na miejscu oraz kasy samoobsługowe wspierane przez sztuczną inteligencję.

W artykule przeczytasz: 

  • Nowy format marketu Stokrotki otwarty w Lublinie
  • Czym się wyróżnia nowy format Stokrotki?
  • Nowy flagowy market Stokrotki ma kasy samoobsługowe ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 06:31