14.02.2020 / 08:36
StoryEditor

Zarządca Piotra i Pawła negatywnie o alternatywnych propozycjach układowych, zwiększających poziom spłaty

Na zdj. supermarket sieci Piotr i Paweł w Radomiu (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Na tydzień przed głosowaniami nad układem w spółkach tworzących sieć supermarketów Piotr i Paweł, zarządca sądowy zapowiada w komunikacie, że "pozytywnie zaopiniuje złożone propozycje układowe" podczas zgromadzenia wierzycieli. - Wykonanie zaproponowanych układów doprowadzi do spłaty wierzycieli w znacznie wyższym stopniu niż w przypadku podziału środków w upadłości - uważa zarządca.

Jak zapowiada już teraz Patryk Filipiak, prezes spółki Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja, czyli zarządcy sądowego spółek Piotr i Paweł, Piotr i Paweł Detal oraz Grupa Piotr i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 10:24
StoryEditor
Rewolucja na Allegro. Platforma rusza z detaliczną sprzedażą alkoholu
Allegro rusza z detaliczną sprzedażą alkoholu (fot. materiały prasowe)

Od 21 października na Allegro wybrani sprzedający udostępnią swój asortyment w kategorii alkoholi. Platforma zapewnia, że jedynie pełnoletni klienci będą mogli poznać ofertę i zrobić zakupy detaliczne. Do tego celu Allegro wdrożyło szereg rozwiązań technologicznych, by zapewnić bezpieczeństwo zakupów i dostaw oraz ograniczyć widoczność produktów osobom niepełnoletnim.

Kategorie spożywcze dynamicznie rozwijają się w sprzedaży online. Klienci nieustannie poszukują szerokiej selekcji produktów spożywczych, włączając w to produkty niszowe i specj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 09:24
StoryEditor
Aldi rusza w pogoń za Netto. Dyskonter przyspiesza tempo rozwoju sieci sklepów w Polsce i pędzi w kierunku 1300 placówek
Dyskont sieci Aldi Nord

W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. sieć dyskontów Aldi otworzyła w Polsce ponad 20 sklepów. Tegoroczna jesień zapowiada się dla niemieckiego operatora bardzo pracowicie, firma chce osiągnąć cel 60 otwarć rocznie. Jak wyglądają dokładnie plany niemieckiego dyskontera, który pełną parą rusza w pogoń za konkurentami?

Już przed końcem przyszłej dekady Aldi Nord chce zarządzać polskim rynku siecią co najmniej 1300 sklepów spożywczych. W ciągu najbliższych 15 lat firma chce uruchomić w Polsce n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 11:09