19.01.2018 / 13:37
StoryEditor

Zmierzch hipermarketów będzie trwał w najlepsze? [FELIETON]

(fot. materiały własne)
Klasyczne sklepy stały się jednym z elementów, a nie jak to było jeszcze kilka lat temu, finałem ścieżki zakupowej. Zanim klient poczuje się w takiej stacjonarnej placówce handlowej „jak w domu”, musi się z tego domu ruszyć – to coraz większe wyzwanie dla właścicieli sklepów.

Szybko, bezproblemowo, w przyjemnej atmosferze. Takie powinny być idealne zakupy w XXI wieku. W handlu trwa rewolucja, która wywraca do góry nogami sposób prowadzenia sklepów. N...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 11:18
StoryEditor
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash (fot. Wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za cyfryzację, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl omawia założenia strategii grupy w zakresie transformacji cyfrowej poszczególnych segmentów biznesu.

Pracę w Grupie Eurocash rozpoczął Pan w październiku. Odpowiada Pan za zarządzanie obszarem IT i transformację cyfrową Grupy. Gdy Pan zaczynał, proces zmian trwał już od dłuższe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 11:49
StoryEditor
Rząd walczy ze shrinkflacją. Sieci handlowe i producenci będą musieli informować klientów o zmniejszaniu opakowań i wagi produktów, za którym nie poszła obniżka cen
Od 1 lipca sklepy we Francji będą musiały informować konsumentów o manipulacjach związanych z wielkością i zawartością opakowań produktów (fot. Shutterstock)
Od 1 lipca sieci handlowe i producenci we Francji będą musieli ostrzegać klientów o przypadkach, gdy zmniejszą zawartość opakowań produktów bez obniżania ich ceny. W ten sposób francuski rząd chce walczyć z tzw. shrinkflacją, która była jednym z pomysłów producentów na walkę z rosnącymi kosztami produkcji i przywrócić zaufanie konsumentów do sektora.

Francuski handel, ale też sektor produkcji czeka rewolucja. Za kilkadziesiąt sklepy w tym kraju będą musiały jasno informować konsumentów o sytuacjach, gdy ilość produktu w opak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 02:36