13.02.2024 / 17:17
StoryEditor

Ile wart jest rynek FMCG w Polsce? Najnowsze dane NielsenIQ i GfK zaskakują. Polacy wydają więcej na papier toaletowy niż pielęgnację twarzy

W 2023 roku koszyk spożywczy urósł o 11,8 proc., tj. do 200,5 mld zł (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Koszyk FMCG był wart w 2023 roku 275,3 mld zł. Wartość kupionych w Polsce produktów spożywczych wzrosła w tym czasie o 11,8 proc., natomiast chemii domowej i kosmetyków o 13,4 proc. - wynika z danych NielsenIQ i GfK udostępnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl.

W całym 2023 roku wartość koszyka FMCG monitorowanego przez NielsenIQ i GfK wyniosła 275,3 mld zł, co oznacza wzrost około 11,2 proc. Wzrost ten jest niemal równy średnio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 09:47
StoryEditor
InPost jest nie do zatrzymania! Podpisał kolejną strategiczną umowę
InPost będzie obsługiwał dostawy paczek Vinted (fot. InPost)

W ubiegłym tygodniu InPost przejął spółkę Yodel, co wzmacnia firmę jako trzeciego niezależnego operatora logistycznego w Wielkiej Brytanii i znacząco przyspiesza tempo wzrostu w UK. Dziś InPost ogłosił nowy wieloletni kontrakt na dostawy z europejskim liderem w sprzedaży rzeczy z drugiej ręki.

Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost, poinformował w mediach społecznościowych o podpisaniu kolejnego ważnego kontraktu. Tym razem firma zawarła nową długoterminową umow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 12:18
StoryEditor
Z Żabki do taksówki Freenow. Rusza kampania promocyjna z 40 proc. rabatem
Z Żabki do taksówki Freenow. Rusza kampania promocyjna i 40 proc. rabatu (fot. Żabka Polska)

Żabka stratuje z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów Freenow bezpośrednio w aplikacji Żappka. Promocja jest wspierana przez specjalny spot oraz 40-procentowe zniżki na przejazdy. A na mieszkańców siedmiu miast czekają dodatkowe niespodzianki.

Z artykułu dowiesz się: 

  • Żabka oferuje przejazdy taksówkami Freenow
  • Żabka rusza z promocją przejazdów taksówkami Freenow
  • 40 proc. rabatu na przejazd Freenow dla użytkowników aplikacji Żabki
  • Dodatkowe atrakcje dla użytkowników Żappki w siedmiu miastach

Żabka oferuje przejazdy taksówkami Freenow

Żabka Polska własnie startuje z kampanią promująca przejazdy takstówkami Freenow zamawianymi bezpośrednio przez aplikację Żappka. Przypomnijmym, że pod koniec lutego sieć handlowa nawiązała współpracę z Freenow,dzięki czemu klienci sieci mają możliwość zamówienia taksówki bezpośrednio w aplikacji Żappka. Portal wiadomoscihandlowe.pl napisał o tym jako pierwszy.

Więcej informacji w artykule: Żabka TAXI - sieć przewiezie klientów taksówką!

Z naszych informacji wynika, że docelowo zamówić taksówki Freenow będzie można w 25 największych miastach Polski - wszędzie tam, gdzie działa Freenow.

– Chcąc jeszcze bardziej rozwinąć potencjał Żappki postawiliśmy na nowe funkcjonalności, jak zakup biletów komunikacji miejskiej czy możliwość zamówienia taksówki – mówi Łukasz Gawęda, dyrektor ds. superaplikacji w Żabka Polska.

Żabka rusza z promocją przejazdów taksówkami Freenow

Pod koniec kwietnia Żabka rozpoczęła kampanię promującą nową usługę w Żaapce. Kampania potrwa do 7 maja 2025 r., a prowadzi ją dom mediowy Value Media.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:53