16.09.2024 / 12:36
StoryEditor

Kaufland powołał sztab kryzysowy. Sieć organizuje zbiórkę na pomoc powodzianom

Logo sieci Kaufland (Shutterstock)

Sieć handlowa Kaufland zachowuje czujność i organizuje pomoc, która ma dwa cele. Pierwszym z nich jest utrzymanie otwartych sklepów, a drugim – zbiórka produktów, które zostaną dostarczone powodzianom.

"Powołany w naszej centrali sztab kryzysowy w trybie ciągłym monitoruje sytuację zagrożonych zalaniem placówek i jest w stałym kontakcie ze służbami oraz naszymi pracownikami pomagającymi na miejscu zabezpieczyć budynki i mienie" - czytamy w komunikacie detalisty w serwisie LinkedIn.

Pracownicy sklepów pomagają zabezpieczać budynki

Na miejscu pracownicy sklepów sieci wspierają służby, pomagając zabezpieczyć budynki i mienie. Jak informuje sieć handlowa, dzięki ich zaangażowaniu mimo trudnej sytuacji, markety Kaufland pozostają otwarte.

Kaufland zamierza wesprzeć pracowników, powodzian i służby udzielające im pomocy. Jak tłumaczy: "Dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu dzisiaj od rana wszystkie nasze placówki pozostają otwarte".

Operator supermarketów nawiąże kontakt z lokalnymi sztabami zarządzania kryzysowego w Prudniku, Kamiennej Górze i Nysie, aby ustalić zakres i miejsca dalszej pomocy. Wsparcie ma dotrzeć do m.in. do najbardziej dotkniętych powodzią miast w województwach dolnośląskim i opolskim.

Rusza zbiórka produktów dla powodzian

Dodatkowo we wszystkich sklepach w poniedziałek, 16 września 2024 roku rozpoczęła się zbiórka darów dla poszkodowanych podczas powodzi. Produkty z długimi datami ważności, np. makarony, kasze, konserwy, klienci mogą zostawić w specjalnie przeznaczonych do tego oznaczonych koszach ustawionych na terenie marketów.

Sieć handlowa zamierza również zaangażować w pomoc swoich dostawców. "Kontaktujemy się też z naszymi dostawcami w celu zorganizowania doraźnej pomocy na terenach dotkniętych skutkami największej powodzi" – podaje Kaufland.

09.06.2025 / 11:56
StoryEditor
Dlaczego sprzedaż żywności w Polsce spada? Jaki wpływ na to mają zmiany na rynku handlu detalicznego? [ANALIZA]

W ostatnich latach można zaobserwować wyraźny spadek sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych w kategorii „żywność, napoje i wyroby tytoniowe”. Stanowi to pewne zaskoczenie w świetle rosnącej konsumpcji prywatnej, wspieranej przez wzrost realnych wynagrodzeń. Analitycy Credit Agricole Bank Polska postanowili przeanalizować i wyjaśnić to niezwykłe zjawisko.

Istotne jest wyjaśnienie kwestii metodycznych, związanych z raportowanymi przez GUS danymi. Jak wskazują eksperci Credit Agricole Bank Polska, po pierwsze, dane dotyczą spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 08:44
StoryEditor
Komfort chce otworzyć 90 sklepów w formacie Home. Sieć liczy, że pomogą jej w tym... franczyzobiorcy
Sieć Komfort stawia na franczyzę i skalowanie konceptu Komfort Home (fot. materiały prasowe)

Sieć Komfort, kiedyś specjalizująca się w sprzedaży dywanów, wykładzin, podłóg oraz drzwi, nie chce być już kojarzona wyłącznie z tym dość wąskim asortymentem. Dlatego mocno rozwija nowy format sklepów Komfort Home. Sieć wyraźnie przestawia też wajchę na franczyzę.

Obecna na polskim rynku od ponad 30 lat sieć Komfort ma obecnie blisko 160 sklepów w całej Polsce, ale widzi potencjał do dalszego - i jak podkreśla - dynamicznego rozwoju. M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 14:27