16.09.2024 / 12:36
StoryEditor

Kaufland powołał sztab kryzysowy. Sieć organizuje zbiórkę na pomoc powodzianom

Logo sieci Kaufland (Shutterstock)

Sieć handlowa Kaufland zachowuje czujność i organizuje pomoc, która ma dwa cele. Pierwszym z nich jest utrzymanie otwartych sklepów, a drugim – zbiórka produktów, które zostaną dostarczone powodzianom.

"Powołany w naszej centrali sztab kryzysowy w trybie ciągłym monitoruje sytuację zagrożonych zalaniem placówek i jest w stałym kontakcie ze służbami oraz naszymi pracownikami pomagającymi na miejscu zabezpieczyć budynki i mienie" - czytamy w komunikacie detalisty w serwisie LinkedIn.

Pracownicy sklepów pomagają zabezpieczać budynki

Na miejscu pracownicy sklepów sieci wspierają służby, pomagając zabezpieczyć budynki i mienie. Jak informuje sieć handlowa, dzięki ich zaangażowaniu mimo trudnej sytuacji, markety Kaufland pozostają otwarte.

Kaufland zamierza wesprzeć pracowników, powodzian i służby udzielające im pomocy. Jak tłumaczy: "Dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu dzisiaj od rana wszystkie nasze placówki pozostają otwarte".

Operator supermarketów nawiąże kontakt z lokalnymi sztabami zarządzania kryzysowego w Prudniku, Kamiennej Górze i Nysie, aby ustalić zakres i miejsca dalszej pomocy. Wsparcie ma dotrzeć do m.in. do najbardziej dotkniętych powodzią miast w województwach dolnośląskim i opolskim.

Rusza zbiórka produktów dla powodzian

Dodatkowo we wszystkich sklepach w poniedziałek, 16 września 2024 roku rozpoczęła się zbiórka darów dla poszkodowanych podczas powodzi. Produkty z długimi datami ważności, np. makarony, kasze, konserwy, klienci mogą zostawić w specjalnie przeznaczonych do tego oznaczonych koszach ustawionych na terenie marketów.

Sieć handlowa zamierza również zaangażować w pomoc swoich dostawców. "Kontaktujemy się też z naszymi dostawcami w celu zorganizowania doraźnej pomocy na terenach dotkniętych skutkami największej powodzi" – podaje Kaufland.

09.12.2025 / 14:47
StoryEditor
Centra handlowe nad kreską. Czy Polacy wyłączyli tryb oszczędzania?
Obroty w centrach handlowych wzrosły w październiku br. o 4,3 proc. w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej, podczas gdy odwiedzalność drgnęła tylko nieznacznie, bo o 0,4 proc. (fot. Shutterstock)

Październik był kolejnym miesiącem z rzędu, w którym centra handlowe zanotowały wzrost obrotów i odwiedzalności rok do roku – wynika z najnowszych danych Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH). Jakie branże i typy centrów miały najlepsze wyniki?

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) opublikowała dane dotyczące wyników centrów handlowych za październik 2025 r. Wskazują one, że w porównaniu z analogicznym miesiącem ubieg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 11:40
StoryEditor
Burger King testuje pierwszą w Polsce obsługę Drive Thru z wykorzystaniem agenta AI
Burger King testuje pierwszą w Polsce obsługę Drive Thru z wykorzystaniem agenta AI (mat. prasowe)

Burger King jako pierwsza sieć QSR w Polsce wdraża rozwiązanie umożliwiające składanie zamówień w Drive Thru z pomocą zaawansowanego agenta AI. Nowa technologia ma odciążyć pracowników, skrócić czas obsługi i zapewnić klientom wygodniejszy, bardziej intuicyjny proces zamawiania. Startuje ostatnia faza testów na żywo.

Dzięki wdrożeniu sztucznej inteligencji Burger King wprowadza na polski rynek pionierski sposób obsługi Drive Thru. Klient składający zamówienie rozmawia z agentem AI, a na in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 11:24