08.07.2024 / 09:02
StoryEditor

Krajobraz po bitwie. Kluczowa faza wojny cenowej w handlu spożywczym już za nami [ANALIZA]

Tomasz StecTomasz Stec
15 proc. - taki odsetek firm twierdzi, że nie uczestniczy w wojnie cenowej trwającej obecnie na ich rynkach (fot. Shutterstock)
W ciągu ostatnich kilku miesięcy wojna cenowa w handlu detalicznym artykułami spożywczymi była głównym wyzwaniem, któremu musieli stawić czoła menedżerowie branży. Ponieważ wydaje się, że kluczową fazę tej batalii mamy za sobą, a jednocześnie dostępnych jest coraz więcej informacji o wynikach poszczególnych graczy, można pokusić się o pierwsze podsumowania.

Jakie czynniki były zarzewiem obecnej wojny cenowej na polskim rynku? W informacjach prasowych mogliśmy przeczytać o konieczności dostosowania cen w odpowiedzi na presję konk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2024 / 16:28
StoryEditor
Eksperci alarmują: coraz więcej firm jest niewypłacalnych. Jak wygląda sytuacja w handlu?
Eksperci alarmują: coraz więcej firm jest niewypłacalnych (fot. Shutterstock)

Eksperci Allianz Trade potwierdzają gwałtowny wzrost liczby niewypłacalności przedsiębiorstw na świecie w 2024 r. Według ”raportu o niewypłacalnościach” jedną z największych branż, której dotyczy ten problem jest handel detaliczny. Kiedy nastąpi stabilizacja?

Sytuacja szczególnie nie wygląda najlepiej w branży handlu detalicznego, gdzie stosunek liczby największych niewypłacalności (w pierwszej połowie 2024 roku) do średniego obrotu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 17:06
StoryEditor
Stacjonarny sklep sieci Gap znowu w Polsce. Czy to oznacza definitywny koniec kryzysu w branży fashion?
Amerykańska sieć Gap ponownie zdecydowała się otworzyć w Polsce sklep stacjonarny (fot. Shutterstock)

Po blisko dekadzie przerwy na naszym rynku znowu działa stacjonarny sklep pod szyldem Gap. Salon tej amerykańskiej sieci została uruchomiony w podwarszawskim Piasecznie w centrum Designer Outlet Warszawa.

Amerykańska firma odzieżowa Gap, której działalność w Polsce ograniczała się w ostatnich latach do prowadzenia sklepu internetowego, postanowiła ją rozszerzyć.

7 wrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2024 22:17