20.03.2024 / 15:25
StoryEditor

Lewandowski i Szczęsny przy półce z jedzeniem dla aktywnych. Biedronka dodała logo reprezentacji Polski w piłce nożnej na opakowaniach produktów

Produkty marki własnej sieci Biedronka z linii Go Active promuje reprezentacja Polski w piłce nożnej (Biedronka)
Biedronka dodała logo reprezentacji Polski w piłce nożnej na produkt z linii Go Active i promuje go hasłem nawiązującym do PZPN-owego „Łączy nas piłka”. „Łączy nas najlepszy skład” można przeczytać pod zdjęciem piłkarzy i piłkarek promujących markę własną sieci.

W sklepach sieci Biedronka dostępny jest nowy produkt linii Go Active, Peanut Powder. To efekt współpracy Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią dyskontów. Produkt jest sygnowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 15:50
StoryEditor
Uwaga! Jedzenie precli z Lidla może okazać się bolesne. GIS przestrzega konsumentów, żeby tego nie robili
Lidl wycofuje ze sprzedaży solone miniprecle w czekoladzie marki Alpen Fest Style, których jedzenie może być dla konsumentów niebezpieczne (fot. Shutterstock)

Lidl wycofuje ze sprzedaży dwa warianty precli w czekoladzie dostępnych w sklepach sieci. Chodzi o produkty marki Alpen Fest Style, produkowane przez firmę cukierniczą Felföldi Édességgyártó z siedzibą w węgierskim Debreczynie. Skąd ten ruch?

Główny Inspektor Sanitarny (GIS) został poinformowany o prowadzonym przez firmę Lidl dobrowolnym wycofaniu z rynku produktu marki Alpen Fest Style. Chodzi o solone min...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 10:39
StoryEditor
Paczkomaty InPost są już w 20 szpitalach i debiutują w sanatoriach
Paczkomaty są już w 20 szpitalach w Polsce (fot. mat. pras.)

Grupa InPost uruchomiła maszyny Paczkomat już w 20 szpitalach, a teraz rozszerza swoją usługę także o sanatoria. Obecnie finalizowane są instalacje w czterech placówkach uzdrowiskowych – w tym w popularnych kurortach, takich jak Ciechocinek czy Jelenia Góra. Do końca 2025 roku InPost będzie mieć swoje maszyny w aż 50 szpitalach i uzdrowiskach.

Urządzenia Paczkomat w szpitalach to rozwiązanie, które zapewnia wygodną i bezpieczną przestrzeń odbierania przesyłek przez pacjentów, gdy bliscy nie są w stanie odwiedzić ich o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. luty 2025 09:59