07.05.2024 / 11:30
StoryEditor

Liczy się Handel, czyli o retailu bez retuszu. Rusza nowa seria filmów na naszym kanale na YouTube [WIDEO]

Liczy się Handel (fot. Wiadomości Handlowe)
Wystartował nowy cykl programów o handlu na kanale Wiadomości Handlowych, w którym we współpracy z firmą Modern-Expo rozmawiamy o najważniejszych problemach i wyzwaniach dla handlu. Bez okrągłych zdań i słodzenia.

Każdy odcinek to inne zagadnienie. W pierwszym zastanawiamy się nad przyszłością kanału hipermarketów i tym, jak zmienia się ten kanał sprzedaży. Rozmówcami są Małgorzata Piekarska, dyrektor w sieci Auchan oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo.

W kolejnych odcinkach zechcemy skupić się na tematach związanych m.in. z technologiami, franczyzą, innowacjami oraz doświadczeniem zakupowym, ale też zmianami postaw konsumentów i poszukiwaniu przez nich nowych konceptów handlowych. Postaramy się też wyjaśnić skomplikowane mechanizmy rządzące handlem, tak aby nawet osoby niebędące na co dzień w tym środowisku, mogły wynieść z naszych produkcji pewną dozę wiedzy.

Poszczególne odcinki programu Liczy się Handel to także pokaźna garść statystyk na temat handlu, które pozwolą widzowi w lepszy sposób zrozumieć aktualną sytuację w handlu, rozwijające się tendencje i trendy.

Chcemy spotykać się z naszymi widzami w różnych miejscach, pokazywać handel z bliska. Nie bądźcie więc zdziwieni, jeżeli od czasu do czasu podczas nagrania w sklepie w kadrze pojawi się klient wkładający produkty do koszyka albo głośno rozmawiający na temat ceny i oferty. Być blisko detalu to jeden z celów tego programu. Emisja będzie odbywać się przynajmniej raz w miesiącu.

Zobacz pierwszy odcinek programu Liczy się Handel:

13.05.2024 / 09:16
StoryEditor
Do Żabki wstęp tylko bez plecaka i w małych grupach? Znamy oficjalne stanowisko sieci
Sklep Żabka w Łodzi, zdj. ilustracyjne (fot wiadomoscihandlowe.pl/KK)
W kilku sklepach sieci Żabka wprowadzono szereg obostrzeń, które miały zmniejszać plagę kradzieży sklepowych, dokonywanych głównie przez grupki młodzieży. Operator franczyzy w odpowiedzi na pytania portalu wiadomościhandlowe.pl zajął oficjalne stanowisko w tej sprawie.

Jak relacjonowały w ubiegłym tygodniu wiadomościhandlowe.pl, w mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia obwieszczeń, jakie pojawiły się w sklepach sieci Żabka,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 09:15
StoryEditor
Grupa CCC pochwaliła się wynikami. "Solidny pierwszy kwartał"
W pierwszym kwartale bieżącego roku Grupa CCC odnotowała zysk EBITDA na poziomie 304 mln zł, wyższy o 244 proc. rdr (fot. CCC)
W pierwszym kwartale bieżącego roku Grupa CCC odnotowała zysk EBITDA na poziomie 304 mln zł, wyższy o 244 proc. rdr, dzięki skokowej poprawie rentowności we wszystkich liniach biznesowych. Przychody Grupy wzrosły o 9 proc., głównie za sprawą wysokiej, 23 proc. dynamiki LFL w szyldzie CCC oraz dynamicznego wzrostu sprzedaży HalfPrice (+48 proc.).

Grupa CCC w pierwszym kwartale 2024 r. osiągnęła przychody na poziomie blisko 2,3 mld zł, co oznacza 9 proc. wzrostu w ujęciu rdr. Dynamika sprzedaży napędzana była głównie prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2024 00:17