20.03.2024 / 10:44
StoryEditor

Lidl i Biedronka atakują telewidzów spotami, ale to Rossmann zwiększył czterokrotnie wydatki na reklamę telewizyjną

Sieci handlowe zwiększają wydatki na reklamę telewizyjną
Sieci handlowe nie dorównują firmom farmaceutycznym wydatkami na reklamę telewizyjną. Wśród największych reklamodawców telewizyjnych nie ma detalistów, ale do pierwszej piątki załapała się firma Procter & Gamble, która znacznie zwiększyła swój budżet. Za to same zmiany wydatków Lidla, Biedronki, Media Expert czy Rossmanna pokazują ich strategię.

W lutym 2024 roku liczba wyemitowanych spotów telewizyjnych wyniosła ponad 3,71 mln wobec 3,55 mln w analogicznym miesiącu poprzedniego roku. Wydatki na reklamę w tym czasie wzr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 09:02
StoryEditor
Fiasko negocjacji o traktacie plastikowym. Producenci żywności w zawieszeniu
Różne państwa świata nie mogą porozumieć się w sprawie tego, czy lepiej skupić się na zredukowaniu produkcji plastiku, czy na zwiększeniu jego recyklingu (fot. Shutterstock)

Szósta runda globalnych negocjacji ONZ w sprawie walki z zanieczyszczenia Ziemi plastikiem, zakończyła się impasem. Co stanowi główną oś sporu i co brak porozumienia z tej sprawie oznacza dla branży FMCG?

W nocy z 14 na 15 lipca zakończyła się kolejna szósta już runda prowadzonych od 2022 r. globalnych negocjacji w sprawie prób ograniczenia stopnia zanieczyszczenia Ziemi plast...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 11:37
StoryEditor
Zaczynamy więcej jeść! Konsumpcja głównym motorem przyspieszenia wzrostu gospodarczego w Polsce

Zgodnie ze wstępnym szacunkiem GUS, dynamika PKB zwiększyła się do 3,4 proc. r/r w II kw. br. wobec 3,2 proc. r/r w I kw., kształtując się zgodnie z naszą prognozą i konsensusem rynkowym. Kwartalna dynamika PKB oczyszczona z wpływu czynników sezonowych zwiększyła się w II kw. do 0,8 proc. kw/kw wobec 0,7 proc. w I kw. Opublikowane przez GUS dane są wstępnym szacunkiem, a pełne dane o PKB uwzględniające informacje dotyczące jego struktury zostaną opublikowane pod koniec sierpnia.

Więcej zarabiamy, więcej wydajemy, więcej konsumujemy

Ekonomiści Credit Agricole Bank Polska uważają, że głównym źródłem przyspieszenia wzrostu gospodarczego w II kw. było z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 20:10