21.06.2024 / 15:34
StoryEditor

Małgorzata Piekarska, Auchan: Proces zakupowy zaczyna się dużo wcześniej niż wizyta w sklepie

Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska na Retail Trends 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dla polskich konsumentów cena produktu jest szczególnie ważna przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Musimy odpowiadać na te oczekiwania. Nie jest jednak tak, że tylko cena się liczy – mówiła Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska podczas debaty "Pogoń za konsumentem. Dokąd idą i czego szukają wszystkie formaty handlowe?" na Retail Trends 2024.

Małgorzata Piekarska zwróciła uwagę choć Polacy przykładają dużą wagę do cen produktów, to na zakupach oczekują także inspiracji i pomocy przy wyborze właściwej dla nich oferty....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 11:56
StoryEditor
H&M rozwija Sellpy w Polsce. Dzięki nowej usłudze grupa ma szansę na zdobycie kolejnych udziałów w rynku
Sellpy i H&M wspierają modę cyrkularną (mat. prasowe)

Sellpy, internetowa platforma second-hand należąca do Grupy H&M, rozszerza swoją działalność lokalną w Polsce, ułatwiając sprzedaż używanej odzieży, akcesoriów i artykułów lifestylowych. Nowe centrum dystrybucji ma usprawnić logistykę i obsługę kupujących i sprzedających.

Platforma Sellpy uruchomiła lokalną usługę zakupową w Polsce w 2021 roku. Obecnie rozszerza swoją działalność, wprowadzając nową usługę sprzedaży, która umożliwi łatwe przekazyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2025 / 11:25
StoryEditor
Jak oni to robią? Właściciel Sinsay i Reserved idzie jak rakieta! Czy fatalna pogoda popsuje dobry nastrój?
Sklep sieci Sinsay (mat. prasowe LPP)

W pierwszym kwartale 2025 r. gdańska spółka zanotowała mocne, dwucyfrowe wzrosty sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym (+19,9 proc. r/r), jak i online (+25,1 proc. r/r). Wykorzystanie potencjału omnichannelowego modelu sprzedaży oraz pozytywne przyjęcie kolekcji wiosennych marek LPP przełożyło się na wypracowanie w okresie od lutego do kwietnia 5 mld zł przychodu, co oznacza wzrost o 24 proc. r/r. w walutach stałych.

Jak podaje zarząd LPP, dzięki utrzymaniu dyscypliny kosztowej oraz racjonalnemu podejściu do realizacji planu rozwoju, spółka powróciła do dwucyfrowych wzrostów zysków, wypraco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 16:26