24.04.2017 / 15:02
StoryEditor

Marki własne zdobywają rynki w większości krajów europejskich

W 13 na 20 krajów europejskich marki własne zwiększają udziały w rynku – wynika z danych zebranych przez Nielsena na potrzeby wystawy PLMA’s 2016 International Private Label Yearbook. W Polsce udział marek własnych w całym rynku jest obecnie prawie czterokrotnie wyższy niż w 2003 r., gdy rozpoczęto prowadzenie takich statystyk.

Według danych zebranych przez Nielsena w 13 na 20 zbadanych krajów Europy wzrastał udział marek własnych sieci handlowych w całym rynku. W Wielkiej Brytanii marki własne uzyska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.12.2023 / 12:04
StoryEditor
Jak Lidl Polska rozwija sprzedaż w e-commerce? I co rozwój e-handlu oznacza dla jego sklepów stacjonarnych? Czy sieć boi się kanibalizacji?
Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska
Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska zapowiada dalszy rozwój kanału e-commerce i szukanie synergii ze sklepami stacjonarnymi. Potencjał wzrostu widzi nie tylko w dużych miastach, ale także na terenach wiejskich.

W 2019 r. sieć Lidl uruchomiła na polskim rynku sklep internetowy lidl-sklep.pl, który obecnie działa jako lidl.pl. Dzisiaj firma komunikuje, że bez względu czy klient kupuje of...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 08:51
StoryEditor
W Olkuszu otwarto nowy park handlowy. Wśród najemców Biedronka, Stokrotka, Castorama i Pepco
N-Park w Olkuszu (Napollo)
N-Park w Olkuszu, który ruszył w listopadzie, jest kolejną inwestycją spółki Napollo. W nowym centrum handlowym znajduje się 29 lokali o metrażu od kilkudziesięciu do prawie 3 tys. mkw.

Nowy park handlowy w Olkuszu jest dziewiętnastym w portfolio firmy Napollo. To zarazem jeden z największych N-Parków otwartych przez spółkę. Jego powierzchnia liczy 16 tys. mkw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11. grudzień 2023 14:44