28.02.2017 / 05:41
StoryEditor

Prezes Top Food: Sklepy convenience będą napędzać rozwój rynku marki własnej

Zbigniew Rajca, prezes spółki Top Food (materiały prasowe)
Oprócz supermarketów, drugim formatem, który napędzi rozwój produktów autorskich, będą małe sklepy typu convenience. Ich asortyment musi być starannie dobrany, tam nie ma miejsca na 10 indeksów w pojedynczej linii produktowej. A dzięki marce własnej mały format może zaproponować klientowi dokładnie to, co chce – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Zbigniew Rajca, prezes spółki Top Food, specjalizującej się w dostarczaniu produktów marki własnej do sklepów niezależnych.

Udział marek własnych w sklepach Europy Zachodniej waha się w granicach 30-50 proc. Jaki potencjał rozwoju ma rynek private label w Polsce?

W Europie Zachodniej handel zdo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 13:00
StoryEditor
Czy sklepy mogą liczyć na wzrost konsumpcji gospodarstw domowych w 2025 r.?
ceny w sklepach znów poszły w górę. Kiedy to się skończy? (fot. MondayNews)

Według szacunków Instytutu Prognoz i Analiz Gospodarczych (IPAG), główny składnik popytu krajowego, spożycie w sektorze gospodarstw domowych (czyli konsumpcja), w drugim kwartale zwiększył się o 3,1 proc., a więc nieco wolniej niż wyniósł szacunek tempa wzrostu PKB.

Dynamikę konsumpcji ograniczają m.in. struktura wzrostu cen w Polsce – znacznie szybciej niż ogólny wskaźnik inflacji rosną ceny zaspokajania codziennych, rutynowych i sztywny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 13:37
StoryEditor
DM wzmacnia obecność w Polsce. Kraj staje się kluczowym centrum technologicznym
DM Tech rozwija działalność w Polsce (fot. Sebastian Rennack)

Niemiecka sieć drogerii DM poprzez spółkę DM Tech wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. W dobie spadku liczby ofert pracy w branży firma notuje wzrosty i rozwija programy wspierające przyszłe talenty. Co stoi za tym trendem i jakie rozwiązania wyróżniają DM Tech na tle innych pracodawców w sektorze technologicznym?

DM Tech to spółka technologiczna należąca w 100 proc. do grupy dm. Odpowiada za cyfrowy rozwój największej prywatnej sieci drogeryjnej w Europie pod względem sprzedaży. Polska j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 15:41