18.04.2017 / 08:32
StoryEditor

Tesco w ubiegłym roku wprowadziło do oferty 2,5 tys. nowych produktów

Dave Lewis, szef Tesco Plc, podczas konferencji prasowej z okazji ogłoszenia rocznych wyników finansowych podkreślił, że w ubiegłym roku firma wprowadziła do oferty niemal 2,5 tys. nowych produktów. Łącznie w ciągu dwóch lat na półkach Tesco pojawiło się ok. 4,5 tys. nowości. Sieć jest brytyjskim liderem w sprzedaży produktów dietetycznych Free From.

Szef Tesco zaznaczył, że firma mocno stawia na rozwój oferty produktowej, w tym żywności ekologicznej, dietetycznej czy produktów bez zawartości niektórych składników – np. lakt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 09:17
StoryEditor
Nasz Sklep rośnie w siłę. Ponad 250 nowych sklepów od początku roku. Ile placówek liczy już polska sieć?
Sieć PSH Nasz Sklep przyciąga kolejnych przedsiębiorców (fot. mat. prasowe)
- Jedyną odpowiedzią na potrzeby rynku handlu tradycyjnego w Polsce, a zarazem ostatnią deską ratunku, jest franczyza. Presja ze strony dyskontów będzie tylko rosła - przekonuje Tomasz Gąsior, dyrektor ds. franczyzy w Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep, należącej do Grupy Kapitałowej Specjał.

Nasz Sklep właśnie pochwalił się, że dołączyło do niego od początku roku już 256 nowych sklepów. Oznacza to, że pod tym szyldami tego operatora działa już 5688 placówek handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.05.2024 / 09:54
StoryEditor
Niemiecki gigant mleczarski przejmuje polską mleczarnię. Potrzebna zgoda UOKiK
Mleko (fot. Justyna Czupryniak/canva)
Niemiecka spółka DMK Deutsches Milchkontor zamierza przejąć 49 proc. udziałów Mlekoma Diary, dzięki czemu stanie się jedynym wspólnikiem w spółce. Na ten ruch musi jeszcze zgodzić się UOKiK.

Mlekoma to polska spółka specjalizująca się w produkcji odtłuszczonego mleka w proszku, demineralizowanej serwatki, śmietanki w proszku, proszku mlecznego z tłuszczem roślin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. czerwiec 2024 13:33