12.08.2019 / 15:00
StoryEditor

Trendy prozdrowotne i ekologia zmieniają rynek produktów marki własnej

(Carrefour Polska)
Marki własne ewoluują, coraz mocniej przeobrażają się w jakościowe i rozpoznawalne tzw. private brands, które budują przewagi sieci handlowych. Jednym z najsilniejszych trendów, które w ostatnich latach kształtują ten rynek, jest wzrost znaczenia segmentu premium, moda na produkty zdrowe i ekologiczne, a także kwestie związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem.

Jeszcze kilka lat temu marka własna kojarzyła się wy‑ łącznie z tanim produktem, którego jakość – lepsza lub gorsza – nie dorównywała brandom producentów. Od tamtej pory dużo si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 12:32
StoryEditor
Pierwsza Biedronka na Słowacji - odwiedziliśmy ten sklep. Jest tu sporo ciekawostek [RELACJA]

1239 mkw., budynek wybudowany od podstaw, blisko 200 produktów marek własnych stworzonych pod słowackiego klienta - to tylko kilka wyróżników, którymi cechuje się pierwszy sklep Biedronki na Słowacji, który ruszył 5 marca w miejscowości Miloslavov. Byliśmy przy jego otwarciu.

Miloslavov to mała miejscowość na zachodzie Słowacji, niecałe 30 km od stolicy Bratysławy, blisko granicy z Austrią. Zamieszkuje ją niespełna 5 tys. osób. W okolicy jest jedynym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 09:29
StoryEditor
Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki: import z krajów Mercosur byłby jak gaszenie pożaru benzyną [WYWIAD]
Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki (fot. archiwum)

Źle się dzieje w branży mięsnej? Takie pytanie przewija się w licznych rozmowach z ekspertami z sektora w obliczu problemów tych obecnych i potencjalnych. Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiedział o stanie branży oraz o sytuacji Zakładów Mięsnych Wierzejki, sieci sklepów i nowych rozwiązaniach, które w nich zostały zastosowane.

Jak ocenia Pan obecną sytuację w branży? Jakie są największe wyzwania i problemy, z którymi się mierzycie?

Sytuacja wciąż pozostaje niestabilna. Największym problemem są...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. marzec 2025 08:33