06.09.2024 / 12:12
StoryEditor

Właściciel sieci Stokrotka rozwija nową markę prywatną. Produkty są dostępne w Polsce

Sklep sieci Stokrotka w Ząbkach

W ubiegłym roku Grupa Maxima, do której należy sieć supermarketów Stokrotka wprowadziła do nową markę prywatną Well Done we wszystkich sieciach sklepów we wszystkich krajach, co czyni ją jedną z największych marek własnych w krajach bałtyckich.

Marka Well Done oferuje obecnie ponad 550 różnych, jakościowych produktów z różnych krajów w – jak podkreśla firma  - niskich cenach w różnych kategoriach.

W 2023 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.11.2025 / 11:22
StoryEditor
Pieczarkowy gigant rozpoczyna głęboką restrukturyzację. Okechamp: To nie likwidacja
Okechamp Group – lider produkcji i przetwórstwa pieczarek w Europie

Zarząd Okechamp SA poinformował, że 5 listopada 2025 r. Sąd Rejonowy Poznań – Stare Miasto wydał postanowienie o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego. Firma podkreśla, że nie jest to postępowanie upadłościowe, lecz działanie mające na celu uporządkowanie struktury finansowania, poprawę płynności i długoterminowe wzmocnienie stabilności rynkowej.

Restrukturyzacja Okechamp SA – celem rozwój działalności, nie jej likwidacja

Jak podaje zarząd, postępowanie ma na celu ochronę przedsiębiorstwa, utrzymanie produkcji oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 10:07
StoryEditor
Jakie marki są najmocniejsze w Europie Zachodniej? Nowy ranking NIQ pokazuje liderów FMCG
Jakie są najsilniejsze marki w Europie? (fot. Shutterstock)

Rynek dóbr szybkozbywalnych w Europie Zachododniej zmienia się dynamicznie, a najnowsze dane NIQ pokazują, które marki potrafią najlepiej wykorzystać swoją obecność na półce. Nowy wskaźnik skuteczności konwersji ujawnia zaskakujące różnice pomiędzy kategoriami i producentami.

NielsenIQ wprowadził wskaźnik Brand Traction Score, który pozwala ocenić, jak skutecznie dana marka przekuwa widoczność na sklepowej półce w realne zakupy. To połączenie dwóch ź...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 06:45