03.02.2025 / 09:28
StoryEditor

Mniej klientów w centrach handlowych. Poznaliśmy dane za pełny 2024 rok

Zmalał ruch w centrach i galeriach handlowych (fot. Shutterstock)

Ruch w galeriach i centrach handlowych spadł w 2024 r. o 3,5 proc. względem roku 2023 - wynika z badania Proxi.cloud. Liczba unikalnych klientów zmniejszyła się o ok. 3 proc. Nie zmieniła się częstotliwość robienia zakupów w tych placówkach, z kolei nieznacznie skróciła się przeciętna wizyta.

Z raportu Proxi.cloud wynika, że w 2024 roku ruch (footfall) w centrach i galeriach handlowych spadł o 3,5 proc. w porównaniu z 2023 rokiem. Obserwacją objęto 1,5 mln klientów w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 14:54
StoryEditor
Znana polska marka chce zbudować sieć sklepów w największych miastach Polski
Salon Recman w Szczecinie (fot. materiały prasowe)

Polska marka odzieżowa rozszerza swoją sieć sprzedaży detalicznej, stawiając na strategiczne lokalizacje i rozwój w kluczowych regionach kraju. Najnowszy krok w tym kierunku wykonano w Rzeszowie, gdzie otwarto jubileuszowy, 80. salon. Co oznacza ta inwestycja dla pozycji marki na polskim rynku?

25 kwietnia w Galerii Millenium Hall w Rzeszowie otwarty został 80. salon marki Recman. Jak informuje spółka, to kolejny krok w realizacji strategii ekspansji detalicznej, ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Handel europejski ma za sobą wymagający rok. Jak sieci spożywcze radziły sobie na polskim rynku? [RAPORT McKINSEY]

Europejski handel spożywczy ma za sobą trudny rok. Według danych z raportu "State of Grocery Retail 2025: Europe", opracowanego przez McKinsey & Company, w 2024 r. sprzedaż artykułów spożywczych wzrosła po raz pierwszy od 2020 r. w ujęciu realnym – skorygowanym o inflację. Był to jednak wzrost symboliczny. Na tle średniej europejskiej w Polsce sieci handlowe wypadają całkiem nieźle.

Jak wynika z raportu „State of Grocery Retail 2025: Europe” firmy McKinsey & Company, wzrost sprzedaży sieci spożywczych wyniósł w 2024 r. 2,4 proc., czyli nieco powyżej sto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:12