14.06.2024 / 18:27
StoryEditor
Na jakim etapie wojny cenowej jesteśmy? Jak zawalczyć o serca konsumentów? Oglądaj nowy odcinek Liczy się Handel [WIDEO]
Liczy się Handel
W najnowszym odcinku programu Liczy się Handel Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo, rozmawiają o wojnie cenowej dyskontów oraz sposobach na zlojalizowanie konsumentów. Na jakim etapie wojny cenowej dyskontów jesteśmy? Czy sieci handlowe słuchają konsumentów, a może to one budują potrzeby konsumentów? Czy polscy konsumenci są smartshopperami? Jak zawalczyć o ich lojalność? Nowy docinek możesz obejrzeć poniżej.
13.10.2025 / 10:00
StoryEditor
Retail media w handlu detalicznym muszą stać się markami B2B
(fot. materiał partnera)
W świecie, w którym działa już ponad 200 sieci retail media (RMN), zarówno nowi gracze, jak i ci już obecni na rynku, muszą przemyśleć swoje podejście do marketingu. Wielu z nich wciąż nie zdaje sobie sprawy, że działają dziś w biznesie marketingu B2B, a nie tylko w sprzedaży powierzchni reklamowej.
Jak zauważył Andrew Lipsman w swoim newsletterze Media, Ads + Commerce zatytułowanym The RMN B2B Marketing Playbook, "wielu przedstawicieli sieci RMN dopiero uczy się, jak pro...
02.10.2025 / 18:32
StoryEditor
Auchan, Mondelez i PepsiCo w pułapce. Rosja grozi zajmowaniem zachodnich aktywów!
Na zdj. hipermarket Auchan w Rosji (fot. Alexander Denisenko/Shutterstock)
Rosja opracowała plany nacjonalizacji i szybkiej sprzedaży aktywów należących do zagranicznych właścicieli w odpowiedzi na potencjalne działania Unii Europejskiej wobec jej zamrożonych rezerw - poinformował Bloomberg. To oznacza, że zachodnie korporacje, które po pełnoskalowej inwazji Rosji na Ukrainę nie wycofały się z pierwszego z tych krajów, mogą niebawem pożałować swoich decyzji.
Na mocy dekretu podpisanego przez prezydenta Władimira Putina, Moskwa może teraz szybciej sprzedawać tak krajowe, jak i zagraniczne przedsiębiorstwa, skracając okres wyceny prz...