14.06.2024 / 18:27
StoryEditor
Na jakim etapie wojny cenowej jesteśmy? Jak zawalczyć o serca konsumentów? Oglądaj nowy odcinek Liczy się Handel [WIDEO]
Liczy się Handel
W najnowszym odcinku programu Liczy się Handel Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo, rozmawiają o wojnie cenowej dyskontów oraz sposobach na zlojalizowanie konsumentów. Na jakim etapie wojny cenowej dyskontów jesteśmy? Czy sieci handlowe słuchają konsumentów, a może to one budują potrzeby konsumentów? Czy polscy konsumenci są smartshopperami? Jak zawalczyć o ich lojalność? Nowy docinek możesz obejrzeć poniżej.
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
23.05.2025 / 15:06
StoryEditor
Sieć hipermarketów wygrała w sądzie z rekinem branży browarniczej. O co poszło?
Błąd w fabryce piwa Żywiec
Holenderska sieć handlowa Jumbo nie może być zmuszana do umieszczania na półkach swoich sklepów piwa produkowanego przez Grupę Heineken, orzekł holenderski sędzia. Właściciel Grupy Żywiec może ubiegać się o odszkodowanie ze strony detalisty.
Dwa tygodnie temu Grupa Heineken wniosła do sądu pozew, żądając, aby sieć hipermarketów Jumbo zaprzestała bojkotu jego produktów, który trwa już od końca marca br. Sieć supermar...
15.05.2025 / 20:26
StoryEditor
Dino łapie zadyszkę? Co takiego uderzyło w sprzedaż LfL sieci supermarketów z Krotoszyna?
Supermarket sieci Dino Polska (wiadomoscihandlowe.pl)
W I kwartale 2025 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 7,4 mld zł i były o 10,2 proc. wyższe niż w I kw. 2024 r.
Na koniec marca 2025 r. sieć Dino liczyła 2746 sklepów, o 308 więcej niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy wyniosły 516 mln zł. Zatrudnie...