14.06.2024 / 18:27
StoryEditor
Na jakim etapie wojny cenowej jesteśmy? Jak zawalczyć o serca konsumentów? Oglądaj nowy odcinek Liczy się Handel [WIDEO]
Liczy się Handel
W najnowszym odcinku programu Liczy się Handel Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo, rozmawiają o wojnie cenowej dyskontów oraz sposobach na zlojalizowanie konsumentów. Na jakim etapie wojny cenowej dyskontów jesteśmy? Czy sieci handlowe słuchają konsumentów, a może to one budują potrzeby konsumentów? Czy polscy konsumenci są smartshopperami? Jak zawalczyć o ich lojalność? Nowy docinek możesz obejrzeć poniżej.
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
09.10.2024 / 14:25
StoryEditor
Kamień milowy Kauflandu. Sieć w tym roku będzie miała 250 sklepów w Polsce
Logo sieci Kaufland (fot. Shutterstock)
Kaufland dynamicznie rozwija swoją obecność na polskim rynku. Obecnie posiada 247 placówek, ale kolejne otwarcia są już w planach. Przedstawiciele sieci oświadczyli, że jeszcze w tym roku nastąpi otwarcie 250. placówki. Gdzie ruszą nowe sklepy?
Ostatnie otwarcia miały miejsce w Gdyni (trzeci sklep w tym mieście) i Warszawie (ósmy sklep w stolicy), a jeszcze tej jesieni otwarte zostaną sklepy w Rumi oraz w Mikołowie. Na...
21.10.2024 / 22:38
StoryEditor
W sklepach Carrefour będzie taniej. Sieć podejmuje zobowiązania handlowe dotyczące marek własnych, produktów bio, roślinnych i lokalnych. Jakie konkretne?
Grupa Carrefour przyspiesza globalną transformację żywieniową i uruchamia drugą odsłonę programu “Act For Food”. W jego ramach Carrefour Polska ogłosił właśnie pięć swoich lokalnych zobowiązań handlowych dotyczących zwiększenia dostępności zdrowych produktów dla klientów. Celem realizowanej strategii jest trwała zmiana w sposobie odżywiania Polaków.
21 października br. wystartowała druga edycja programu “Act For Food”, w ramach której Grupa Carrefour zapowiedziała globalne zwiększenie dostępności cenowej zdrowych produktów ...