13.08.2024 / 11:47
StoryEditor

Netto poprawia swój koncept Netto 4.0. Jakie zmiany wprowadza? Brian Nyeng Olesen wskazuje na odmienną logikę funkcjonowania

Netto 4.0 w Borzęcinie (źródło: Netto Polska)

Netto Polska tuż przed wakacjami uruchomiło pierwszy nowy concept store, który sieć nazywała 4.0. Dla detalisty jest to kamień milowy na drodze do realizacji misji, którą definiuje: "Dbamy o to, aby być miejscem, do którego klienci zawsze chcą wracać po każdą potrzebę i inspirację". W sobotę uruchomiono drugą, "porównawczą" placówkę w Borzęcinie.

Jak zapewnia Brian Nyeng Olesen, Country Manager Netto Poland, celem sieci jest sprawienie, aby zakupy były łatwe, szybkie i logiczne.

– Chcemy zaprezentować szeroką gamę nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2024 / 15:14
StoryEditor
Amerykański gigant w branży AGD wchodzi do Polski. Czy będzie równie wojowniczy jak żółwie Ninja?
Amerykańska firma SharkNinja, działająca w branży AGD zapowiada dynamiczny rozwój na polskim rynku (fot. Shutterstock)

Na rynku debiutują szeroka gama sprzętów AGD sygnowanych markami Shark i Ninja. Amerykański koncern SharkNinja, który jest ich producentem, wiąże z wejściem do Polski spore nadzieje.

Działająca globalnie firma SharkNinja z siedzibą Needham w stanie Massachusetts, tworząca nowoczesne rozwiązania technologiczne dla domu, ogłosił wprowadzenie na polski rynek ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 19:25
StoryEditor
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju dofinansuje rozwój sieci hipermarketów. Operator ma ambitne plany
Hipermarket La Cocos w Bukareszcie w Rumunii (Shutterstock)

Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR) we współpracy z zarządzającymi funduszami private equity CEECAT Capital i Morphosis Capital przeznaczy 10 mln euro na ekspansję sieci sklepów La Cocos z Rumunii.

Założona w 2014 roku niewielka sieć sklepów La Cocos ma w Rumunii trzy sklepy zlokalizowane w Ploiesti i Bukareszcie. La Cocos konkuruje głównie ceną. Specjalizuje się w organiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. wrzesień 2024 20:29