31.10.2024 / 14:37
StoryEditor

Tchibo ma już w Polsce 50 sklepów. Wiemy, jak wyglądają otwarciowe plany firmy na przyszły rok

Nowy model biznesowy Tchibo zakłada, że w sklepach tej sieci więcej miejsca jest przeznaczane na cześć kawiarnianą oraz ekspozycję kaw i sprzętu do jej przygotowywania (fot. Wiadomości Handlowe) 

10 października w warszawskiej Galerii Północnej ruszył ósmy z kolei outletowy sklep sieci Tchibo w Polsce. Otwierając go Tchibo dobiło do granicy 50 sklepów na naszym rynku, którą już wkrótce zamierza przekroczyć.

Z informacji przekazanych portalowi wiadomoscihandlowe.pl przez firmę Tchibo Warszawa wynika, że na koniec tego roku będzie ona miała w Polsce 51 sklepów. Jeszcze w grudniu br. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 08:44
StoryEditor
Naturalny awans. Katarzyna Matuszczyk z Grupy Blik dołącza do zarządu Polskiego Standardu Płatności
Katarzyna Matuszczyk, dyrektorka finansowa Grupy Blik (fot. Blik)

Wraz z początkiem czerwca Katarzyna Matuszczyk, dyrektorka finansowa Grupy Blik, dołączyła do zarządu Polskiego Standardu Płatności. Objęła stanowisko członkini zarządu.

Katarzyna Matuszczyk dołączyła do Polskiego Standardu Płatności jako dyrektorka finansowa w 2021 roku, a od czerwca 2023 roku pełni funkcję dyrektorki finansowej Grupy Bl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 13:56
StoryEditor
Właściciel marek Nivea i Bambino z potężną inwestycją w Polsce. Firma wydała 300 mln euro i stworzyła 200 nowych miejsc pracy
Inauguracja rozbudowanej fabrykie Beiersdorf w Poznaniu (mat. prasowe)

Beiersdorf, gigant rynku kosmetycznego, uruchamia w Poznaniu rozbudowane centrum produkcyjne. Inwestycja kosztowała 300 mln euro. Ma to być strategiczny ośrodek globalnych innowacji i dostaw w zakresie pielęgnacji skóry.

Beiersdorf, jedna z wiodących firm na świecie w zakresie pielęgnacji skóry i producent globalnych marek, takich jak Nivea, Eucerin i Bambino, oficjalnie otworzył rozb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 16:24