06.05.2024 / 18:34
StoryEditor

Pierwszy taki sklep sieci MediaMarkt. Sieć stawia na zrównoważony rozwój

MediaMarkt otworzył sklep pod szyldem BetterWay (fot. Mediamarkt)
MediaMarkt-Saturn otworzył swój nowy pop-up store w uniwersyteckim mieście Tybinga w Niemczech. Ma on podkreślać zaangażowanie sieci w kwestie zrównoważonego rozwoju.

Sklep działa pod szyldem BetterWay, który jest hasłem proekologicznego podejścia sieci. W nowej placówce sieć oferuje bardziej zrównoważone produkty oraz propaguje swoją wizję zrównoważonego rozwoju.

Nowa koncepcja sklepu wpisuje się także w strategię omnichannel MediaMarkt-Saturn, w ramach której sprzedawca chce oferować więcej usług i zwiększać asortyment produktów za pośrednictwem sklepu internetowego.

– Zgodnie ze strategią „Experience Electronics” nasz nowy sklep to idealna okazja, aby pokazać klientom na żywo i w kolorze, co oferujemy w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jednocześnie chcemy zdobyć nowe doświadczenie w zakresie integracji rynku internetowego – wyjaśnia Hubert Kluske, dyrektor operacyjny MediaMarktSaturn Niemcy.

Koncept zostanie wdrożony także w innych niemieckich miastach. Na razie jednak nie wiadomo nic o zagranicznych inicjatywach sieci w tym zakresie.

W BetterWay klienci znajdą m.in. smartfony i smartwatche. Własny dział zakupów oferuje również możliwość wymiany zużytego sprzętu elektronicznego na bony upominkowe. Urządzenia są następnie odnawiane lub naprawiane i odsprzedawane.

Pracownicy sklepu są również specjalnie przeszkoleni w zakresie zrównoważonego rozwoju i mogą informować klientów o możliwościach zaangażowania się w lokalne projekty z nim związane.

08.09.2025 / 14:30
StoryEditor
Orlen uruchomi w Polsce sklepy nowego typu. "Końcowy etap przygotowań" [NASZ NEWS]
Na zdj. stacja Orlenu (fot. AxOst/Shutterstock)

Orlen szykuje się do otwarcia pierwszego sklepu autonomicznego w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Wiemy, na jakim etapie są prace nad tym projektem oraz kiedy oficjalnie ruszy pierwsza tego typu placówka polskiego czempiona.

Pod koniec sierpnia informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, że Orlen uruchomił pilotażowy sklep autonomiczny w Niemczech. Punkt sprzedaży działa pod marką Star, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 16:56
StoryEditor
Więcej niż apteka i drogeria - operator handlowy pokazuje nowy model biznesowy

Na początku września tego roku internetowa Apteka-melissa.pl oraz siostrzana drogeria E-melissa.pl zostały zastąpione przez nową, kompleksową platformę zdrowia i zakupów - Melisa.pl. Za zmianą stoi nie tylko nowa strategia komunikacyjna i nowoczesny wygląd serwisu, ale też odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, nowa Melisa to krok w stronę nowoczesnego, zintegrowanego podejścia do zdrowia, urody i zakupów.

Nie tylko produkty, ale także wiedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 01:38