06.05.2024 / 18:34
StoryEditor

Pierwszy taki sklep sieci MediaMarkt. Sieć stawia na zrównoważony rozwój

MediaMarkt otworzył sklep pod szyldem BetterWay (fot. Mediamarkt)
MediaMarkt-Saturn otworzył swój nowy pop-up store w uniwersyteckim mieście Tybinga w Niemczech. Ma on podkreślać zaangażowanie sieci w kwestie zrównoważonego rozwoju.

Sklep działa pod szyldem BetterWay, który jest hasłem proekologicznego podejścia sieci. W nowej placówce sieć oferuje bardziej zrównoważone produkty oraz propaguje swoją wizję zrównoważonego rozwoju.

Nowa koncepcja sklepu wpisuje się także w strategię omnichannel MediaMarkt-Saturn, w ramach której sprzedawca chce oferować więcej usług i zwiększać asortyment produktów za pośrednictwem sklepu internetowego.

– Zgodnie ze strategią „Experience Electronics” nasz nowy sklep to idealna okazja, aby pokazać klientom na żywo i w kolorze, co oferujemy w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jednocześnie chcemy zdobyć nowe doświadczenie w zakresie integracji rynku internetowego – wyjaśnia Hubert Kluske, dyrektor operacyjny MediaMarktSaturn Niemcy.

Koncept zostanie wdrożony także w innych niemieckich miastach. Na razie jednak nie wiadomo nic o zagranicznych inicjatywach sieci w tym zakresie.

W BetterWay klienci znajdą m.in. smartfony i smartwatche. Własny dział zakupów oferuje również możliwość wymiany zużytego sprzętu elektronicznego na bony upominkowe. Urządzenia są następnie odnawiane lub naprawiane i odsprzedawane.

Pracownicy sklepu są również specjalnie przeszkoleni w zakresie zrównoważonego rozwoju i mogą informować klientów o możliwościach zaangażowania się w lokalne projekty z nim związane.

07.05.2024 / 16:48
StoryEditor
Kawa bezkofeinowa może zostać zakazana. Co się stało?
W USA kawa bezkofeinowa może zostać zakazana (fot. Start Digital/Unsplash)
Mimo że kawa bezkofeinowa zyskała szerokie grono zwolenników, teraz może zostać ona zdelegalizowana. Jak donosi "Rzeczpospolita", amerykańscy urzędnicy oraz organizacje pozarządowe domagają się nałożenia na popularną "decaf" ograniczeń w ich kraju. Z czego to wynika?

W Stanach Zjednoczonych przybywa przeciwników bezkofeinowej wersji kawy. W "Rzeczpospolitej" czytamy, ze ich obawy budzi jeden z popularnych sposobów przetwarzania ziaren kawy w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 17:48
StoryEditor
Ile kosztuje uruchomienie wyspy w galerii handlowej? Eksperci twierdzą, że to szansa na niższy czynsz, ale trzeba uważać
Wyspa handlowa marki Biały Jeleń (fot. Fot. Mat. Prasowe)
Wyspy w centrach handlowych zyskują popularność wśród operatorów, którzy do tej pory nie byli kojarzeni z tymi lokalizacjami. To efekt niższych kosztów i większej elastyczności. Trzeba jednak pamiętać o zagrożeniach.

Jak zwraca uwagę firma Checkpoint Systems wyspy handlowe, podobnie jak sezonowe stoiska, z reguły nie są celem samym w sobie podczas wycieczki do galerii. Ich biznes w dużej mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2024 09:25