14.08.2024 / 16:35
StoryEditor

Poczta Polska wymyśli na nowo placówkę pocztową i zmieni w handlowo-usługową! Zobacz jak wygląda strategia transformacji całej grupy

Poczta Polska ogłosiła plan transformacji, który ma przekształcić firmę w nowoczesne przedsiębiorstwo kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska ogłosiła plan transformacji, który ma przekształcić firmę w nowoczesne przedsiębiorstwo kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe. Zmiany obejmą kluczowe obszary działalności, w tym modernizację IT, logistyki oraz sieci sprzedaży, a także dostosowanie do zmieniających się warunków rynkowych.

Nowa strategia ma przeprowadzić Pocztę Polską od niedostosowanej do potrzeb rynku i konsumenta firmy "listowo-przekazowej" do nowoczesnego przedsiębiorstwa kur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 09:13
StoryEditor
TOP5 najbardziej drożejących produktów w sklepach. Ceny, których produktów mogą przyprawić o ból głowy? [DANE]
13 z 17 kategorii produktów kupowanych przez Polaków najczęściej było w październiku br. droższych niż przed rokiem (fot. Shutterstock) 

Październik przyniósł zmianę w czołówce kategorii produktów, których zakupy najbardziej drenują kieszenie Polaków - wynika z najnowszego raportu “Indeks cen w sklepach detalicznych”, przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytety WSB Merito. Które produkty drożeją najmocniej, a które - jako nieliczne - tanieją?

W październiku większość kategorii najczęściej kupowanych przez Polaków była droższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Wzrosty cen dotyczyły 13 kategorii, spośród 17 an...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 11:07
StoryEditor
Tragedia w magazynie Lidla. Zginął mężczyzna na wózku widłowym
Lidl (fot. Adam Bartosik/Shutterstock)

W magazynie Lidla w Dobroszycach doszło do tragicznego zdarzenia we wtorkowy wieczór. Zmarł jeden z pracowników firmy. Sprawę bada policja i prokuratura.

Policja dostała informację o zdarzeniu we wtorek po godzinie 22 - pisze portal mojaolesnica.pl.

Wstępne ustalenia mundurowych mówią o tym, że mężczyzna pracujący na wózku wid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2025 06:57