14.08.2024 / 16:35
StoryEditor

Poczta Polska wymyśli na nowo placówkę pocztową i zmieni w handlowo-usługową! Zobacz jak wygląda strategia transformacji całej grupy

Poczta Polska ogłosiła plan transformacji, który ma przekształcić firmę w nowoczesne przedsiębiorstwo kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska ogłosiła plan transformacji, który ma przekształcić firmę w nowoczesne przedsiębiorstwo kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe. Zmiany obejmą kluczowe obszary działalności, w tym modernizację IT, logistyki oraz sieci sprzedaży, a także dostosowanie do zmieniających się warunków rynkowych.

Nowa strategia ma przeprowadzić Pocztę Polską od niedostosowanej do potrzeb rynku i konsumenta firmy "listowo-przekazowej" do nowoczesnego przedsiębiorstwa kur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 22:00
StoryEditor
Jysk na wyciągnięcie ręki! Każdy Polak będzie miał sklep tej sieci 30 minut od domu. Co Duńczycy planują w Polsce? [WYWIAD]
Marta Jabłonowska, Head of Retail w Jysk Polska (fot. Bartosz Makowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Marta Jabłonowska, Head of Retail w sieci Jysk Polska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl pokazuje ambicje i strategiczne kierunki rozwoju duńskiej sieci z wyposażeniem dla domu i ogrodu.

Z wywiadu z Martą Jabłonowską, Head of Retail w sieci Jysk Polska dowiesz się, m.in.:

  • Jak wyglądają plany rozwoju i ambicje sieci Jysk w Polsce?
  • Na jakim etapie jest ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 12:51
StoryEditor
13 zaskakujących pytań o system kaucyjny. Zobacz odpowiedzi ekspertów
Debata ”Punkt zwrotny dla polskiego handlu” odbyła się pod koniec sierpnia br. i była transmitowana online. Dziś odpowiadamy na pytania naszych widzów 

Co ze sprzedażą napojów w automatach vendingowych i ze zwrotem szklanych butelek? Czy klient ma prawo do zwrotu gotówki i czy wystarczy bon na zakupy? Czy horeca musi płacić kaucję i jak ją potem ma odzyskać? Eksperci uczestniczący w naszej debacie “Zostało 36 dni - Punkt zwrotny dla polskiego handlu” odpowiadają na pytania widzów.

Czy spożycie napoju na miejscu w lokalu gastronomicznym - przy założeniu, że klient otrzyma napój w opakowaniu kaucyjnym - wymaga naliczenia kaucji?

Andrzej Gantner, wice...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 04:51