14.08.2024 / 16:35
StoryEditor

Poczta Polska wymyśli na nowo placówkę pocztową i zmieni w handlowo-usługową! Zobacz jak wygląda strategia transformacji całej grupy

Poczta Polska ogłosiła plan transformacji, który ma przekształcić firmę w nowoczesne przedsiębiorstwo kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska ogłosiła plan transformacji, który ma przekształcić firmę w nowoczesne przedsiębiorstwo kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe. Zmiany obejmą kluczowe obszary działalności, w tym modernizację IT, logistyki oraz sieci sprzedaży, a także dostosowanie do zmieniających się warunków rynkowych.

Nowa strategia ma przeprowadzić Pocztę Polską od niedostosowanej do potrzeb rynku i konsumenta firmy "listowo-przekazowej" do nowoczesnego przedsiębiorstwa kur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 16:08
StoryEditor
Shell: Nie zamierzamy przejmować BP! Gigant paliwowy dementuje doniesienia mediów
Czy Shell przejmie BP? (fot. Łukasz Rawa; Elninho/Shutterstock)

Shell stanowczo zaprzeczył pogłoskom o planowanym przejęciu konkurencyjnej spółki BP. Według oficjalnego oświadczenia złożonego na londyńskiej giełdzie, firma nie planuje żadnej oferty kupna po doniesieniach medialnych sugerujących możliwość transakcji o wartości aż 60 miliardów funtów, mającej stworzyć giganta paliwowego wartego 200 miliardów funtów.

Jak podaje "The Guardian", Shell wydał komunikat giełdowy, w którym zapewnił, iż nie ma zamiaru składać oferty przejęcia BP. Firma podkreśliła, że nie prowadziła żadnych rozmów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 09:29
StoryEditor
Grosz, który kosztował fortunę. Właściciel sklepu z Łodzi ukarany za drobną pomyłkę
Właściciel sklepu z Łodzi ukarany za drobną pomyłkę (fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

Czasem wystarczy jeden niepozorny błąd, by ponieść dotkliwe konsekwencje. Przekonał się o tym właściciel sklepu spożywczego z Łodzi, który pomylił się w płatności za koncesję na alkohol… o zaledwie jeden grosz. Co wydarzyło się dalej i dlaczego grozi to utratą koncesji?

Wojciech Sawicki, przedsiębiorca prowadzący sklep spożywczy w Łodzi, stanął w obliczu zaskakującej kary finansowej. W maju uregulował drugą ratę rocznej opłaty za koncesję na sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 02:53