10.06.2024 / 08:53
StoryEditor

Wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego. Jak wypadli politycy odpowiedzialni za system kaucyjny i zakaz handlu w niedziele?

Do Parlamentu Europejskiego kandydowali m.in. Jacek Ozdoba, Daniel Obajtek, Elżbieta Rafalska i Ryszard Petru (fot. mat. prasowe; P.Tracz/KPRM, CC0)
Za nami wybory do Parlamentu Europejskiego. Triumfowała w nich Koalicja Obywatelska, a na drugim miejscu uplasowało się Prawo i Sprawiedliwość. A jak wypadli politycy odpowiedzialni za obszary tematyczne i regulacje prawne bliskie branży handlowej i spożywczej w Polsce?

Państwowa Komisja Wyborcza w poniedziałek po godz. 7 rano podała dane z wszystkich obwodów głosowania. Na Koalicję Obywatelską zagłosowało 37,06 proc. wyborców, a na P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 12:26
StoryEditor
Eurocash zamyka nierentowne projekty. Jaki ma pomysł na siebie?
Grupa Eurocash szuka nowej drogi dla siebie. W jakim stopniu postawi na franczyzę? (fot. Rafal Oleksiewicz)

Grupa Eurocash prowadzi głęboką restrukturyzację biznesu. Ostatnio zlikwidowała sieć drogerii Kontigo, analizuje przyszłość projektu Abc na Kołach, wystawiła na sprzedaż udziały w Inmedio. Kurczą się też jej sieci sklepów. Firma intensywnie szuka pomysłu na swoją rolę na rynku dystrybucyjnym.

Od kilku lat Grupa Eurocash przeprowadza gruntowną transformację swojej działalności. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy dystrybutor zlikwidował sieć drogerii Kontigo, analiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.05.2025 / 15:27
StoryEditor
Alensa otwiera pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. "To rynek o ogromnym potencjale"
Tak prezentuje się showroom marki Alensa (fot. mat. prasowe)

Alensa, obecna dotychczas w Polsce jedynie poprzez sklep internetowy, uruchomi swój pierwszy na naszym rynku showroom optyczny. To koncept, który połączyć ma świat internetowy ze sklepem fizycznym i który przetestowany został jak dotąd w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

Alensa to czeska marka, która rozpoczynała w 2007 r. od e-sprzedaży soczewek kontaktowych, a dziś jest dużym graczem na europejskim rynku optycznym. Firma obecna jest w 25 kraj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. maj 2025 02:20