22.08.2024 / 11:49
StoryEditor

Ireneusz Fąfara, prezes Orlenu: Chcielibyśmy nie mieć Ruchu w swoim portfelu

Ireneusz Fąfara, prezes Orlenu (fot. Orlen, za: YouTube)

- Ruch to nie jest element naszej strategii i chcielibyśmy nie mieć Ruchu w swoim portfelu - powiedział w odpowiedzi na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl Ireneusz Fąfara, prezes Orlenu. Szefa koncernu zapytaliśmy także o koniunkturę konsumencką, fuzje i przejęcia oraz rebranding stacji paliw. Co odpowiedział Fąfara?

Ireneusz Fąfara został zapytany przez wiadomoscihandlowe.pl między innymi o kwestię Ruchu i Orlen Paczki. Chcieliśmy się dowiedzieć, jaka jest przyszłość tego projektu, co z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.11.2025 / 10:50
StoryEditor
Biedronka i Próchnik łączą siły: sieć dyskontów i odzieżowa firma G8 “szyją” luksusową ofertę dla mas
Biedronka nawiązała współpracę z firmą G8 - właścicielem marki Próchnik (fot. Shutterstock)

Sieć Biedronka nawiązał współpracę z właścicielem ikonicznej polskiej marki modowej Próchnik, która należy obecnie do spółki G8. Co jest efektem tej kooperacji i czy jest ona jednorazowa?

Limitowane serie produktów modowych ocierających się o luksus wprowadzane są do dyskontów okresowo od co najmniej 10 lat. Przykładowo w Lidlu regularnie pojawia się galante...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 09:23
StoryEditor
Unia chce jeszcze większej kontroli nad produktami z azjatyckich markertplace’ów. Kolejna odsłona wojny handlowej?
Temu i Shein są wyjątkowo popularne również w Polsce (fot. Ascannio/Shutterstock)

Komisja Europejska zapowiada mocniejsze działania, zapobiegające zalewowi europejskich rynków przez tanie produkty z Chin. Chodzi nie tylko o cła na małe przesyłki, ale również zmiany w egzekwowaniu VAT-u, jakości i praw autorskich.

O sprawie pisze portal rp.pl, który podkreśla, że złożyła nowe deklaracje w związku z przypadającym na 1 grudnia Europejskim Dniem Konsumenta. Wiadomo już, że od przyszłego roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2025 17:15